آخرین اخبار

2. دى 1393 - 21:12   |   کد مطلب: 17129
عزداران و شیفتگان ائمه اطهار (ع) در دارالمومنین همدان در شب شهادت هشتیمن امام پیشوای مسلمانان جهان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به سوگ نشست.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) امامزادگان این استان پذیرای خیل عظیمی از عزاداران بود.

پرچم عزای اهل بیت (ع) و پارچه نوشته های سیاه و سبز رنگ با مضمون یا ثامن الحجج (ع) و یا حسین (ع) در این ایام سوگ و اندوه در خیابانها، کوچه ها، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه به اهتزاز درآمده و طنین عزای اهل بیت که از آغاز محرم به گوش می رسد در فضای همدان طنین انداز شد.

عزاداران و شیفتگان خورشید هشتم در غم جانسوز شهادت پیشوایشان امام رضا (ع) لباس عزا بر تن کرده اند و در شب شهادت این امام به سوگواری پرداختند.

عزاداران با صدای حزن انگیز و غم آلود و با چشمانی اشکبار همنوا با مداح ان و ذاکران اهل بیت (ع) زیارت نامه امام رضا (ع) را قرائت کرده و پس از آن در سوگ جانگداز امام مهربانی ها و ضامن آهو اشک ماتم ریختند.

گزارش های دریافتی گویای این است که در شب شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) آیین های عزاداری در مساجد، تکایا، بقاع متبرکه و محافل دینی و مذهبی سراسر استان همدان برگزار شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان