آخرین اخبار

8. دى 1394 - 10:23   |   کد مطلب: 17194
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، 9 دی ماه را نماد و تجلی گاه محکمتر شدن حلقه اتصال امت و ولایت عنوان کرد و گفت: همواره مشکلات و مسائل نظام با حضور مردم حل شدنی است.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با گرامیداشت یاد و خاطر حماسه 9دی ماه 88، گفت: 9دی ماه 88 یادآور خلق جنبش عظیم و خودجوش ملت بزرگ ایران اسلامی بود که در راستای برچیده شدن فتنه آن سال در کشور نقش کلیدی و اساسی داشت.

وی اظهار کرد: در دی ماه سال 88 نه تنها در شهرهای بزرگ، بلکه در شهرهای کوک و حتی در روستاها ما مردم ولایتمدار ما در حمایت از ولی امر خود و در ابراز انزجار از فتنه گران به صحنه آمدند و قدرت خود را به خوبی نشان دادند.

 با بیان اینکه در هشت ماه فتنه سال 88 گرچه ریزش هایی داشت اما نقطه اتصال ملت و ولایت مستحکم تر شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در سال 78 و قائله کوی دانشگاه با ورود ضد انقلاب به دانشگاه نیز با توطئه های شومی روبرو شد که خوشبختانه آن قائله نیز توسط مردم ولایی، و بصیر و همیشه در صحنه ما خنثی شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: از باشکوه ترین حضور بی سابقه و میلیونی مردم شریف ما در راستای تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی، راهپیمایی عظیم مردم در 9دی 88 بود.

مفتح با بیان اینکه فتنه 88، را نباید فتنه ای کوچک و ساده دانست، گفت: نباید به سادگی از کنار فتنه آن سال و عوامل ایجاد کننده آن گذشت، چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هدف براندازی حمایت های همه جانبه خود را از منافقان و دشمنان داخلی داشتند.

وی تصریح کرد: مقابله با آن فتنه بزرگ به طور قطع مدیرتی هوشمندانه چون مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب و حضور حداکثری مردم در حمایت از رهبر برای حفاظت از نظام را می طلبید و این گونه شد که آن راهپیمایی میلیونی در 9دی ماه رخ داد و آن فتنه بزرگ با حضور مردم درهم پیچید.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب را عامل استمرار نظام دانست و عنوان کرد: این حضور نشانگر هوشیاری مردم بود و فتنه گران از صحنه حذف شدند و اهداف شومشان نیز عقیم ماند.

مفتح گفت: از این به حق روز نهم دی ماه با عنوان "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نام گذاری شده است وضروری است این روز به خوبی برای همگان تبیین شود چرا که نماد و تجلی نورانی ولایتمداری ملت و تجدید عهد و پیمان مجدد امت با مقام ولایت است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان