آخرین اخبار

15. دى 1393 - 13:27   |   کد مطلب: 17263
فرهاد امیرزاده گوهری تهیه کننده انیمیشن “گزینه های روی میز” گفت: نقطه تمایز جشنواره عمار با سایر جشنواره ها مردمی بودن آن است .

به گزارش رودآور به نقل از "کرمان هنر"، فرهاد امیرزاده گوهری با ۳۳ سال سن تهیه کننده  دو اثر  راه یافته به  جشنواره مردمی عمار می باشد.

وی پیرامون آثار خود گفت: سال گذشته با مجموعه آتو در جشنواره عمار شرکت کردیم  که جزو سه تا اثر برتر انتخاب شد. امسال نیز با انمیشن ” گزینه های روی میز”  و “جایزه ایرانی اوباما ” به جشنواره راه یافتیم.

امیرزاده از دیگر اعضای تیم خود برای خبرنگار کرمان هنر گفت: برای این دو کار تقریبا دوماه زحمت کشیده شده است و افراد زیادی در ساخت این مجموعه فعالیت داشتند . عباس عسگری به عنوان کارگردان این مجموعه و صادقی نیز  مدیر پروژه و همچنین  دیگر اعضا  بسیار تلاش کردند تا این دو تا اثر تولید شود.

وی دلیل ارسال آثار خود برای جشنواره عمار و تمایز آن با سایر جشنواره ها را بیان کرد: من سال گذشته با دبیر جشنواره صحبت کردم و متوجه شدم که جشنواره عمار اهداف بسیار بلندی دارد و ویژگی بارز این جشنواره همان مردمی بودن آن است که در هیچ یک از جشنواره های دیگر نمی توان شاهد این قضیه بود چرا که هم مردم عادی می توانند در این جشنواره شرکت کنند و هم نخبگان این عرصه.

امیرزاده ادامه داد: از دیگر ویژگی های این جشنواره اکران سراسری فیلم های آن است. به طور مثال سال گذشته مجموعه آتو در  نقاط مختلف از جمله مسجدی در قلعه گنج از توابع کرمان  اکران  شد که متوجه شدیم بازخورد بسیاربالایی داشته است.

تهیه کننده مجموعه آتو در ادامه گفت: این مسئله  برای من بسیار جالب بود که این مجموعه که با هزینه تقریبا کمی ساخته شده بود بیشتر از فیلم هایی که با هزینه بالا تولید شده اند  اثر گذار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ازدیگر ویژگی های  این جشنواره مذهبی و انقلابی بودن آن است.

امیرزاده از سطح جشنواره عمار گفت: به طور قطع می توان گفت نسبت به سال گذشته  هم از نظر  داوری و هم در سطح آثار بهتر بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کرمان هنر  پیرامون اکران آثار خود توضیح داد: رویه جشنواره به گونه ای است که بعد از داوری آثار تعدادی از افراد که معمولا از مساجد هستند برای اکران این آثار در مساجد محل خود ثبت نام می کنند.

فرهاد امیرزاده  در پایان توضیحی کوتاه از اثر خود  داد: گزینه های روی میز پیرامون صحبت های مکرر مقامات آمریکایی در رابطه با گزینه های روی میز می باشد که ما چند مطلب را به سخره گرفته ایم  .

در این انیمیشن اوباما و جان کری تلاش دارند که گزینه های خود را روی میز قرار دهند ولی  در نهایت با تلاش های اشتباه اوباما و جان کری تمام گزینه ها به زیر میز میروند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان