آخرین اخبار

29. دى 1393 - 8:42   |   کد مطلب: 17305
به دلیل ایجاد نقص فنی و نیز ارتقا سرور در سامانه پشتیبان پایگاه خبری رودآور، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم به مدت یک هفته نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده باشد.

مدیریت و هیئت تحریریه  پایگاه خبری تحلیلی رودآور که جایگاه خود در عرصه اطلاع رسانی را مدیون حضور، پشتیبانی، تشویق و انتقادهای سازنده مردم شریف شهرستان ودیگر نقاط کشور می دانند، براین باور هستند که زمانی می توانند به رسالت خطیر خود که همانا جلب اعتماد عمومی است دسترسی پیدا کنند که حساسیت و دقت نظر مردم دراین سایت چشمگیر و بارز باشد.

بر این اساس مدیریت این سایت خبری به خاطر سعه صدر ، دقت نظر و احساس تعلق  بر خود بالیده،  بر خود لازم می دانند ضمن اعلام خبر رفع مشکلات فنی موجود، از تمامی کاربران و همراهان عزیز و گرامی که با سعه صدر مشکلات فنی سایت را تحمل کرده و بردباری به خرج داده اند عذرخواهی می کنند.

ضمن پوزش مجدد از مخاطبین گرامی، با قدرت و تلاش دوچندان آماده ارایه آخرین اخبار و رویدادهای شهرستان به هم مخاطبان عزیز هستیم. پیشاپیش از احتمال بروز خطا در بازدید از برخی صفحات سایت تا رفع کامل مشکلات فنی نیز عذرخواهی می کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان