آخرین اخبار

29. دى 1393 - 13:11   |   کد مطلب: 17310
در پی اقدام یک نشریه فرانسوی مبنی بر انتشار کاریکاتوری موهن به ساحت پیامبر اسلام(ص)، خبرنگاران فعال تویسرکانی نیز به کمپین محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) پیوستند.

پایگاه اطلاع رسانی رودآور به عنوان نخستین پایگاه اطلاع رسانی فضای مجازی شهرستان تویسرکان، توهین مجله فرانسوی شارلی‌ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را قرائت نادرست، بی‌منطق و ضدانسانی از آزادی بیان دشمنان اسلام می داند و از این رو همراه با دیگر مسلمانان و آزاداندیشان جهان این اقدام مذبوحانه را محکوم می کند.

در این راستا خبرنگاران عرصه خبر تویسرکان نیز در واکنش به اهانت نشریات اروپایی به ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) به کمپین عشاق حضرت محمد (ص) پیوستند.

آقای اشرفی نماینده صدا و سیمای همدان در شهرستان تویسرکان در این باره در گفت و گو با خبرنگار رودآور، توهین و هتاکی به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را نشان از ضعف و بیچارگی عاملان آن دانست و گفت: در حقیقت این عمل بیهوده مانند آن است که عده ای بی عقل و بی منطق بخواهند به چهره خورشید غبار بپراکنند.

وی افزود:بی تردید تبلیغات پر سر و صدای کفار و مشرکین نمی‌تواند حقیقت را برای همیشه بپوشاند، بلکه این نور الهی است که همه جا را فرا خواهد گرفت.

آقای اشرفی ادامه داد: به عنوان یک خبرنگار وظیفه خود می دانم ضمن محکوم کردن هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)  به کمپین جهانی “عشاق محمد(ص)” بپیوندم تا بگویم ما نیز عاشق پیامبر خوبی ها که مایه خیر، رحمت و برکت عالم است، هستیم.

آقای الوندی خبرنگار ایرنا نیز اظهار کرد: مظلومترین واژه امروز جهان، "اسلام" است که همه به فراخور زیاده خواهی های خود از او سوءاستفاده می کنند و عجیب تر آن که با تبلیغات بی پایه و اساس خود حضرت محمد(ص) روح حقیقی و ماهیت رأفت و مهربانی را نماد خشونت معرفی می کنند.

خانم کولیوند از روزنامه همدان پیام و از دیگر فعالان عرصه خبر تویسرکان نیز در گفت و گویی با بیان اینکه محمد(ص) پیام آور صلح و مهربانی است، اظهار کرد: ایشان مبعوث شدند تا بشریت در جهل و نادانی نماند و حضرت محمد(ص)، تنها پیامبر مسلمین نیست و اهانت به ایشان اهانت به خالق هستی است.

وی می افزاید: هیچ انسانی چه، مسلمان چه مسیحی و چه یهودی اهانت معلمی که مبعوث شده تا بشر گمراه نشود را نمی پذیرد.

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان