آخرین اخبار

17. بهمن 1393 - 22:41   |   کد مطلب: 17479
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است این تیم با چاشنی سانش موفق شد پرسپولیس تهران را در هفته نوزدهم لیگ برتر شکست دهد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس تهران که با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان بندرانزلی پایان یافت، درباره این بازی اظهار داشت: دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند و طبیعی بود وقتی ما زودتر به گل رسیدیم، بازیکنان مان عقب نشینی کنند و بازی را در نیمه زمین خودمان دنبال کردیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی اضافه کرد: در طول 90 دقیقه خوب بودیم و در نهایت نیز با چاشنی شانس موفق شدیم در این بازی به پیروزی برسیم. 

وی توضیح داد: پیش از شروع بازی دو تا سه بازی بازیکن کلیدی خود را به دلایل مختلف از دست دادیم و از زمانی که به تیم آمده ام، همواره سه تا چهار بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتم.

کریمی گفت: آخرین بازیکنی که مصدوم شد، احمد آهی بود و متاسفانه بیشتر اوقات بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست می دهیم و این بدشانسی گریبانگیر ما شده است. در مورد آهی هم به دنبال درمان بیماری او هستیم و امیدوارم زودتر حالش خوب شود.

سرمربی ملوان افزود: علاوه بر آهی، چند بازیکن دیگر مانند رافخایی، روح الله عرب و مهدی پور را در اختیار نداشتیم؛ البته پرسپولیس نیز چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداشت ولی ملوان در نیکمت نیز با مشکل مواجه بود.

کریمی افزود: از بازیکنان ملوان که با این شرایط، خوب کار کردند سپاسگزارم و بضاعت ملوان همین است.

وی ابراز امیدواری کرد محرومیت ها و مصدومیت ها از تیم ملوان دور شود تا در آینده هواداران عملکرد خوبی را از بازیکنان و مجموعه ملوان شاهد باشند.

سرمربی ملوان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا داور به درستی در دقایق پایانی برای پرسپولیس پنالتی گرفت، گفت: من با داور که صحبت کردم او گفت دروازه بان به عنوان نفر آخر خطا کرده و هم خطای او درست بود و هم اخراجش، اما اگر به نظر من باشد داور باید به نفع ما خطا اعلام می کرد اما نظر من مهم نیست و نظر داور مهم است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان