آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 19:10   |   کد مطلب: 17503
سخنگوی کمیسیون تلفیق، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را، رفراندوم بزرگ مردمی در حمایت از منویات و رهنمودهای رهبری دانست.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، ضمن گرمیداشت یوم الله 22 بهمن ماه؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: مردم ما همواره در راهپیمایی های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری تاریخی و گسترده ای داشته اند و این راهپیمایی ها در حقیقت یک رفراندوم بزرگ مردمی بوده است.

وی اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ها علاوه بر آنکه وظیفه یشان را در برابر گرامیداشت آن روز سرنوشت ساز همچون یوم الله 22 بهمن، روز قدس و یا راهپیمایی های دیگر انجام داده اند، نسبت به مهمترین مسائلی که برای کشور در آن زمان رخ داده نظرشان را در قالب یک رفراندوم طبیعی به زیبایی بیان می کنند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت همچنین، افزود: جمعیت های میلیونی در این راهپیمایی ها به ویژه در سالروز پیروی انقلاب اسلامی مثال زدنی است و مردم با حضور با شکوه خود شادی یشان را از این اتفاق بزرگ و معجزه بزرگ قرن نشان می دهند.

مفتح ابراز کرد: علاوه بر آن مردم ملت نظر خود را در  رابطه با خباثت ها، توطئه ها و شیطنت های دشمنان نظام به ویژه آمریکا در آن مقطع زمانی به زیبایی و با شکوه تمام نشان می دهند.

وی تصریح کرد: ملت با راهپیمایی عظیم خود نشان می دهند از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه زمینه ها حمایت می کنند و قاطعیت و یکپارچکی خود در حمایت واز ولایت را به رخ جهانیان می کشند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق عنوان کرد: بدین ترتیب ضمن تبریک ایام الله دهه میمون و مبارک فجر از همه اقشار مردم عزیز کشور به ویژه مردم ولایتمدار تویسرکان دعوت می کنم با حضور پر شور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری از دفتر انقلاب اسلامی را ورق بزنند و تجدید بیعتی با رهبر انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان