آخرین اخبار

25. بهمن 1393 - 10:07   |   کد مطلب: 17534
امام جمعه موقت تویسرکان گفت: رسیدن به توافق بد در شأن تیم مذاکره کننده نیست و ضرورت دارد مسئولان نگاهشان به داخل کشور، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشد، تا دشمنان از حربه تحریم راه به جایی نبرد.

به گزارش رودآور  «حجت الاسلام علی کاروند» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا می گوید تحریم اقتصادی دست ایران را بسته است و آن‌ها گیر افتاده‌اند و تیم مذاکره کننده با دست بسته در مذاکرات شرکت می‌کند، اما ملت ایران دست بسته نیست و با توجه به فرمایش رهبری در هفته گذشته که فرمودند "به لطف خدا ملت ایران در 22 بهمن نشان خواهد داد که هر کس بخواهد این ملت را تحقیر کند با یک ضربه متقابل مواجه خواهد شد" ، پغربی ها پاسخ خود را گرفتند.

وی اظهار کرد: باید به این مردم که پشتوانه ملت هستند آفرین گفت چرا که  حضور گسترده آنان پاسخ دندان شکنی به استکبار  و به ویژه آمریکا بود.

امام جمعه موقت تویسرکان با بیان اینکه در روز 22 بهمن همه آمده بودند و سخن همه این بود که بگویند ما در صحنه دفاع از نظام اسلامی هستیم، افزود: دشمنان اسلام که از شکست حقیرانه خود در سوریه و افغانستان و توسعه بیداری اسلامی در جهان ضربه خورده اند، حال مذاکرات را بهانه کرده اند و از گسترش تفکر ناب محمدی و بسیجی در جهان به وحشت افتاده اند.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به مذاکرات 5+1 و نیز بیانات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید در یک مرحله همه چیز تمام شود، مفاد توافق‌نامه باید واضح و غیرقابل تعبیر باشد، طرف مقابل عادت به چانه‌زنی دارد و نباید بهانه‌جویی کند و کلیات و جزئیات نیز باید با هم باشد، این بیانات رهبری باید مورد توجه قرار گیرد تا نه منافع ملت ایران به خطر افتاد و نه تحقیر شوند.

وی تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار نظام و حمایت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه در مقاطع حساس توطئه‌ دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه موقت تویسرکان عنوان کرد: باید در مذاکرات آن چنان به نتیجه برسیم که یک توافق خوب حاصل شود و نه یک توافق بد، چرا که توافق بد  مورد تأیید رهبری نیست همچنان که هیچ ایرانی توافق بد را قبول ندارد و البته باید گفت که توافق بد هم در شأن تیم مذاکره کننده نیست.

حجت الاسلام کاروند عنوان کرد: توافقی که به ضرر منافع مردم ایران اسلامی باشد و آنان را تحقیر کند توافق بد است باید توافق باید به گونه باشد که تمام تحریم ها برداشته شود.

وی با بیان اینکه حتی اگر توافقی صورت نگیرد و تحریم ها باشد باید حربه تحریم از دشمن گرفته شود و این موضوع جز با توجه به منویات رهبری در راستای توجه داشتن به داشته های درونی به دست نمی آید.

امام جمعه موقت تویسرکان با بیان اینکه چراغ سبز برخی مسئولان داخلی به دشمن و ضعف نشان دادن از سوی آن ها سبب زبان دارزی غرب شده است، افزود: اگر ملت و به ویژه مسئولان نگاهشان به داخل کشور، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشد، دشمنان از حربه تحریم راه به جایی نمی برند.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان