آخرین اخبار

26. بهمن 1393 - 10:27   |   کد مطلب: 17541
مدیر بسیج سازندگی تویسرکان از اعزام اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی به 3 روستای تویسرکان خبر داد.

محمد‌رضا گمار در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در راستای اعزام اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم تویسرکان، بسیج سازندگی و جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و هلال احمر با یکدیگر همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه این اکیپ را سه پزشک همراهی کرد، افزود : اکیپ درمانی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران نیازمند ساکن در سه روستای کنجوران علیا، کنجوران سفلی و کنجوران وسطی اعزام شدند.

مدیر بسیج سازندگی تویسرکان با بیان اینکهخدمات بهداشتی و درمانی مناسب شامل ویزیت و توزیع دارو به صورت رایگان برای 300 بیماران این سه روستا ارائه شد، افزود: همچنین از 100 نفر نیز تست قند خون گرفته شد.

گمار به نبود پزشک در برخی روستاها اشاره کرد و گفت: اعزام پزشک و بهره‌مندی مستقیم و آسان مردم مناطق محروم و بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی روستاهای محروم تویسرکان از اهداف اعزام این اکیپ‌ها است.

وی تصریح کرد: متأسفانه علاوه بر نبود پزشک در برخی روستاهای محروم، کمبود و یا نبود داروهای بسیار ساده در مراکز درمانی این روستاها نیز بر درد و رنج بیماران می افزاید.

به گزارش رودآور، متأسفانه نبود پزشک عمومی کافی و پزشک متخصص در شهرستان تویسرکان مشکلات بسیاری را برای شهروندان و بخصوص روستائیان به وجود آورده است و حتی بیمارستان ولی عصر(عج) در خود شهر تویسرکان نیز به علت فرسوده بودن وکمبود امکانات وپزشک متخصص پاسخگوی نیاز بهداشت ودرمان مردم نیست.

امید است مسئولین تویسرکانیبا همکاری و تعامل بیش از پیش خود بتوانند در راستای سلامت شهروندان این شهرستان گام هایی سریع و استوارتری بردارند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان