آخرین اخبار

11. اسفند 1393 - 21:22   |   کد مطلب: 17607
جانشین رئیس پلیس راهور همدان:
تصادفات فوتی در همدان ۱۳.۵ درصد کاهش یافت
جانشین رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: در ۱۱ ماهه امسال میزان تصادفات فوتی در معابر درون شهری استان ۱۳.۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش رودآور، به نقل از تسنیم، رضا خالوندی بعدازظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان اظهار داشت: در 11 ماهه امسال میزان تصادفات فوتی در شهرستان ‎ های همدان 11 درصد، بهار 66 درصد و کبودراهنگ 100 درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به ثابت بودن میزان تصادفات جرحی و فوتی در شهرستان‏های ملایر، تویسرکان و رزن افزود: در مقابل حوادث رانندگی منجر به فوت در شهرستان‎های نهاوند 25 درصد، اسدآباد 50 درصد و فامنین 100 درصد افزایش یافته است.
جانشین رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه در 11 ماهه امسال میزان تصادفات فوتی در استان همدان 13.5 درصد کاهش یافته است، افزود: در این مدت در بحث اعمال قانون و حمل خودروهایی که سبب انسداد معبر شدند، 66 درصد افزایش عملکرد انضباط ترافیکی حاصل شده است.
وی تصریح کرد: عمده مشکلات پلیس راهور در تصادفات فوتی متوجه عابران پیاده و موتورسیکلت‎ ‌سوارها در شهر است که البته امسال شاهد کاهش 10 درصدی فوتی تصادفات با موتور بودیم که نشان از هدایت مردم به سمت قانونمندی دارد.
خالوندی گفت: بلوار ارتش، بلوار یادگار امام در شهر همدان و محور گنجنامه از عمده‏‌ترین نقاط حادثه خیر حوادث رانندگی به شمار می‎آیند که معبر این دو بلوار نیاز به نصب نرده جداکننده دارد و با وجود استقرار پل هوایی، مردم از این خدمات استفاده نمی‎کنند و منجر به تصادف می‏شوند.
وی تأکید کرد: باید در محور گنجنامه دوربین کنترل سرعت نصب شود چرا که بسیاری از تصادفات این نقطه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه است به طوری که هفته گذشته واژگونی خودرو سه نفر مجروح و یک نفر کشته بر جای گذاشت.
فرماندار شهرستان فامنین نیز اظهار داشت: اورژانس و آمبولانس‌های مرکز فوریت‎های پزشکی فامنین از پل جهان‎آباد به اتوبان ساوه- همدان دسترسی مناسبی ندارند و برای تردد و رسیدن به موقع به محل حادثه دچار مشکل هستند.
ظاهر پورمجاهد افزود: همچنین در محور منتهی به پل قهاوند-نهاوند آنتن‎دهی تلفن همراه قطع است و مردم برای اطلاع حوادث رانندگی دچار مشکل هستند و همچنین محل استقرار جایگاه سوخت فامنین بعد از پلیس راه خطرناک است و نیاز به ساماندهی دارد.
وی تصریح کرد: افزایش 100 درصد وقوع تصادفات فوتی در شهرستان فامنین از معضلات ترافیکی و اجتماعی است که باید هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد و نقاط حادثه‎خیر آن نیز رفع شود.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان