آخرین اخبار

20. اسفند 1393 - 16:33   |   کد مطلب: 17685
برنامه نود طی ماه‌های اخیر تاکید بسیار ویژه‌ای روی ارایه آمار و ارقام داشته در حالیکه اشتباه های فاحشی در این ارقام داشته است.

به گزارش رودآور به نقل از جهان، برنامه نود طی ماه‌های اخیر تاکید بسیار ویژه‌ای روی ارایه آمار و ارقام داشته است. این در حالی است که در اطلاعات ارایه شده توسط همکاران عادل، اشتباهات پرشماری دیده می‌شود. بعضی از این خطاها را خود فردوسی‌پور در حین اجرای برنامه یا در برنامه هفته بعد اصلاح می‌کند، مثل اتفاقی که برای کبه افتاد، اما بسیاری از اشتباهات از دید خود عادل هم پنهان می‌مانند.

به عنوان نمونه در همین برنامه آخر نود، مجموع پاس گل‌های طارمی شش تا اعلام شد، در حالی که او پنج بار در لیگ، یک بار در حذفی و یک بار هم در آسیا پاس گل داده  همچنین در برنامه عادل ادعا شد تا به حال دو تیم در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان دروازه خودشان را بسته نگه داشته‌اند، در حالی که این موفقیت از آن سه تیم است؛ پرسپولیس، السد و یک باشگاه چینی! است

حالا معلوم نیست می‌توانیم به سایر آمار و ارقام نود اعتماد کنیم یا نه؟ مثلا کسی حالش را دارد چک کند و ببیند نوراللهی مقابل بنیادکار دقیقا 27 بار قطع توپ داشته؟ بعید است!   

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان