آخرین اخبار

22. اسفند 1393 - 6:51   |   کد مطلب: 17698
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، خانواده‌های شهرستان تویسرکان از محل اداره بنیاد شهید شهرستان تا بهشت زهرا(سلام الله علیها) این شهر را پیاده‌روی کردند.

به گزارش رودآور، همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر  تویسرکان برگزار شد.

«محمد داوری» مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان در این مراسم با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفند سال 57، گفت:  همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید اهداف شهدا را مدنظر داشته باشیم و در جهت آن حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: عملکرد ما باید بگونه ای باشد که در خدمت رسانی دچار کوتاهی و قصور نشویم چرا که بطور قطع هر قدمی که در ارتباط با شهدا و خانواده های شهدا بر می داریم به عنوان یک ثمره و پاداش نیک برای ما باقی خواهد ماند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان با بیان اینکه شهدا راه درست را انتخاب کرده اند و واقعیت ها را دیده اند گفت: انتخاب این راه از سر بصیرت بود چرا که کار ساده ای نیست که انسان از هستی خود بگذرد.
داوری با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان 755 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، عنوان کرد: دشمن از نهادینه شدن فرهنگ شهادت وحشت دارد، به همین علت اشاعه وصیت‌نامه و خاطرات شهدا و ایثارگران و جانبازان برای سلامت جامعه یک ضرورت است.

در پایان این راهپیمایی که با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولان و جمعی از مردم تویسرکان برگزار شد، به قید قرعه به 22  نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان