آخرین اخبار

4. فروردين 1394 - 9:40   |   کد مطلب: 17806
وضعیت بیمارستان ولی عصر (عج)تنها بیمارستان شهرستان تویسرکان از دیدگاه مردم.

به گزارش رودآور، متن و تصاویر ذیل توسط آقای فتحی برای انتشار در سایت خبری رودآور ارسال شده است.امید است مسئولان در راستای توجه به مطالبات مردمی گام های مؤثرتری بردارند.

 وضعیت بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان خیلی تاسف بار است، به نحوی که اگر بیمار که ازلحاظ وضعیت بیماری حال خوشی نداشته باشد تمامی کارکنان بیمارستان اعم از( دکتر و منشی و... ) آنقدر که به فکر فیش دریافتی هستند به فکر بیمار نیستند.

لازم به ذکر است که همراه مریض باید چندنفر باشند که سیر مراحل دریافت قبض دکتر و قبض داروخانه و قبض تزریقاتی را بتوانند انجام دهند به نحوی که از عهده یک نفر خارج است.

خواهشمندم که به مسئولان اصلاع دهید و از همه مهم تر اینکه با اینکه بیمارستان دولتی هست ولی هزینه های آن بالا می باشد.

نمونه هایی از وضعیت سرویس بهداشتی بیمارستان را در ذیل مشاهده می کنید و نمونه ای از یک نفر خدماتی که مشغول نوبت دهی به بیماران مراجعه کننده است.با تشکر  ( فتحی )

سرقت شیر آب سرویس بهداشتی در بیمارستان تویسرکان

در پی نشر این خبر یکی از همشهریان تویسرکانی در تماس با خبرنگار رودآور گفت: خوشبختانه هم اکنون وضعیت بیمارستان مطلوب است و حتی مسئولان مربوطه هر روز از بیمارستان بازدید داشتند.

به گفته این همشهری مشکل شیرهای سرویس بهداشتی، مربوط به مسئولان مربوطه نیست چرا که آنان به فاصله یک ماه سه مرتبه شیر آب سرویس بهداشتی را تعویض کرده اند و متأسفانه هر بار این شیرها سرقت شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان