آخرین اخبار

4. فروردين 1394 - 17:22   |   کد مطلب: 17813
کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف استان همدان:
طرح آرامش بهاری در 60 بقعه شاخص استان همدان در حال برگزاری است
کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان همدان گفت: "طرح آرامش بهاری" در 60 و مراسم "سوگواری یاس نبوی" در 61 بقعه شاخص استان همدان در حال برگزاری است.

«امیر مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه بازدید از خیمه معرفت تویسرکان در جوار آرامگاه حضرت حیقوق نبی(ع)، به فرموده امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: براساس فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران «مردم باید در کنار بقاع متبرکه به آرامش برسند» بر همین اساس برنامه‌های ویژه‌ای برای گذراندن اوقات فراغت مسافران و زائران در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان همدان 253 بقعه متبرکه داریم، اظهار کرد: طرح سوگواره نبوی به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در 61 بقعه استان همدان همزمان با سراسر کشور در حالی برگزاری است.

کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان همدان به اجرای طرح آرامش بهاری در جوار 60 بقعه شاخص استان همدان اشاره کرد و افزود:  برپایی خیمه‌های معرفت و برپایی غرفه‌های مشاوره و وقف، قرآن خوانید جایزه بگیرید، حجاب و عفاف و پاسخگویی به مسائل دینی برخی از برنامه های طرح آرامش بهاری است.

مهدوی ابراز کرد: در حدود 30 مبلغ اعزامی از قم و 50 مبلغ بومی برای مشاوره به عموم در در برگزاری مراسم "سوگواری یاس نبوی" و " طرح آرامش بهاری" اداره اوقاف استان را همیاری می کنند.

مهدوی عنوان کرد: در اجرای طرح آرامش بهاری که از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فرودین ماه جاری ادامه دارد، بسته های فرهنگی در راستای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی و ترویج بیش از پیش فرهنگ ناب محمدی(ص) در بین مردم توزیع می شود.

گزارش تصویری از اجرای طرح آرامش بهاری در تویسرکان

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان