آخرین اخبار

7. فروردين 1394 - 11:02   |   کد مطلب: 17841
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به بارش های اخیر در شهرستان تویسرکان و به دلیل لغزنده بودن جاده های ارتباطی شهرستان تویسرکان، ضرورت دارد که رانندگان احتیاط لازم را رعایت کنند.

به گزارش رودآور، «رحمت الله الوندی» به بارش ها روزهای اخیر شهرستان تویسرکان اشاره کرد و گفت:  با توجه به لغزنده بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان، ضروری است که رانندگان به ویژه در نقاط حادثه خیز همچون جاده گنجنامه، گردنه خیر آباد و محور سید شهاب- فرسفج احتیاط لازم را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: در سال جاری و در پانزدهمین سال اجرای طرح ایمنی و سلامت در سراسر کشور شعار "بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم" برای این بخش در نظر گرفته شده است.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان در ادامه ایجاد حداقل دو پایگاه امداد جاده ای ثابت در حوزه ایمنی سفر را یکی از مهمترین نیازهای شهرستان تویسرکان عنوان کرد و افزود:  هم اکنون امدادگران ما در پایگاه امداد جاده ای شهید امدادگر رحمتعلی جعفری در سه راهی روستای خیر آباد مشغول به خدمترسانی هستند.

الوندی ابراز کرد: این پایگاه با دارا بودن نجاتگران متخصص ما به صورت 24 ساعته با بهره مندی از آمبولانس و تجهیزات کامل نجات و نیز خودروی نجات در حال خدمات رسانی هستند.
وی از وجود یک تیم امدادی سیار برای ارائه خدمات در ایام نوروز در تویسرکان خبر داد و گفت: این تیم سیار  که در سه راهی شهر فرسفج  فعالیت دارد می تواند در صورت تأمین اعتبار به یک پایگاه امداد جاده ای ثابت تبدیل شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان از  فعالیت دو پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی های تویسرکان از سمت جاده های همدان و کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: در این راستا مسافران و گردشگران می توانند از غرفه دوستدار کودکان، توصیه های ایمنی، راهنمایی های گردشگری، اندازه گیری فشار و قند خون بهره مند شوند.
الوندی تصریح کرد: مسافران و گردشگران نوروزی با ارسال آثار خود به صورت عکس و با موضوع سفرهای نوروزی برای سازمان جمعیت هلال احمر در مرکز کشور می توانند از جوایز این حوزه بهره مند شوند.
وی از اجرای دیگر برنامه های ویژه در ایام نوروز توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان از جمله طرح های فرشتگان رحمت در قالب توزیع 603 بسته غذایی در میان خانواده های نیازمند و طرح سحاب برای ارائه خدمات در صورت بروز اتفاقات غیر قابل پیش بینی خبر داد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان تصریح کرد:  همچنین طرح پزشک یاوران داوطلب و طرح نیابت در قالب سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان نیز انجام شدند.

انتهای پیام/
 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان