آخرین اخبار

31. فروردين 1394 - 22:38   |   کد مطلب: 18041
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این استان بامداد امروز دوشنبه موفق به کشف یک محموله 26 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع هروئین شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک محموله مواد مخدر در کف یک دستگاه خودروی پیکان وانت جاسازی شده بود که این خودرو توسط عوامل پلیس شناسایی شد.

وی اضافه کرد: راننده این خودرو مواد افیونی را از استان های شمال غرب بارگیری و قصد انتقال آن به شهر همدان را داشت که پیش از ورود به داخل شهر محموله توقیف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با توجه به حجم هروئین کشف شده در این عملیات، می توان عنوان کرد که کشف چنین محموله ای در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

سردار مهدیان نسب اظهار کرد: همچنین بیش از دو کیلو و 200 گرم هروئین روز گذشته پس از شلیک چندین گلوله و توقیف خودرو حامل مواد مخدر در ملایر کشف و ضبط شد.

وی گفت: در مجموع سه باند تهیه و توزیع موادمخدر از نوع هروئین در یکماه گذشته شناسایی و دستگیر شدند که در این عملیات ها 34 کیلوگرم هروئین کشف شده و هفت نفر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنترل مسیرهای ارتباطی موفق به کشف 20 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در ملایر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: قاچاقچیان قصد انتقال مواد افیونی با استفاده از دو دستگاه خودروی ال 90 و سواری پیکان را داشتند که علاوه بر توقیف خودرو، سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: امسال تاکنون 188 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده و در همین راستا 13 قاچاقچی دستگیر و 9 دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی برگزاری دوره های آموزشی با عنوان نشست همدلی برای خانواده های درگیر با معضل اعتیاد، پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و اجرای طرح های موضوعی و منطقه ای با استفاده از توان نیروهای مردمی، بسیج، معتمدین و دیگر اقشار را از برنامه های انتظامی همدان در سال 94 برشمرد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: تلاش و مجاهدت در راستای مبارزه با سوداگران مرگ با توجه به اینکه این مولفه از دغدغه ها و مطالبات اصلی مردم است نشان از همدلی و همزبانی پلیس با مردم است.

وی تاکید کرد: رویکرد انتظامی همدان در سال 94 برخورد با تهیه و توزیع کنندگان بویژه خرده فروشان است که در این راستا تمامی فروشندگان شناسایی شده و با آنها برخورد می شود.

در این آیین از پرسنل خدوم و تلاشگر پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

سال گذشته 81 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و حدود پنج تن مواد افیونی کشف و ضبط شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان