آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1394 - 7:22   |   کد مطلب: 18093
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بر ایجاد و نهادینه ساختن فضای نقد و نقادی در راستای تقویت مشارکت مردمی و بهره بردن از اندیشه خلاق برای توسعه ای پایدار تأکید کرد.

به گزارش رودآور، «عبدالرضا فولادوند» در جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاونان آموزش و پرورش اداره کل و فرهنگیان تویسرکانی در سالن هلال احمر تویسرکان، گفت: آموزش و پرورش از ابتدای شروع  دولت یازدهم آموزش و پرورش با شعارهایی وارد کار شد و  تاکنون تلاش کرده است تا گفتمان آموزش و پرورش به تدریج به گفتمان غالب تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حمایت از آموزش و پرورش تأکید بسیار دارند، اظهار کرد: تلاش ها بر این مبنا استوار است تا از نظرات همه فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان در راستای اجرایی کردن برنامه های آموزش و پرورش به نحو مطلوبی بهره برد تا بتوانیم از فرصت طلایی با هم بودن بدون شتاب زدگی استفاده کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: سیاست ما بر این است تا با توسعه فضای نقد و نقادی و پرسش و پرسشگری و پاسحگویی به سوالات و ابهامات همکاران فرهنگی پیشرفت عمومی را به دنبال آوريم.

فولادوند با بیان اینکه تصمیم داریم تا پایان هفته معلم جلسات نقدی را در تمام شهرستان های استان همدان برگزار کنیم، تصریح کرد: بدین ترتیب جامعه فرهنگی که نقد در آن معنا دارد می تواند به عنوان الگو و سرمشقی مناسب برای همگان باشد.

وی ابراز کرد: در همین راستا نماینده دبیران در هر مدرسه و در هر شهرستان به تناسب جمعیت همکاران در سطح شهرستان ها سه یا  بیشتر برای مجلس مشورتی دعوت که هر سه ماه یک مرتبه تشکیل می شود دعوت می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: این گونه جلسات در راستای تقویت مشارکت مردمی و بهره بردن از فکر و اندیشه خلاق همکاران و نظرات آنان است چراکه در این سیستم هرشخصی که از جایگاه بالاتری داشته باشد باید بیشتر پاسخگو باشد.

فولادوند با بیان اینکه اگر فضا، فضایی سرشار از نقد و نقادی باشد بی تردید جامعه پیشرفت به جلو خواهد داشت، تصریح کرد:  بخش عظیمی از طرح و خلاقیت ها از این همین جلسات پرسش و پاسخ شکل می گیرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان