آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1394 - 18:40   |   کد مطلب: 18149
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با نقش خطیر معلمان در تعالی یک جامعه اشاره کرد و گفت: یک معلم خوب، تفکر و تدبر را در جامعه احیا می کند.

به گزارش رودآور، زنگ سپاس معلم به طور نمادین در مدرسه نمونه دولتی حجاب تویسرکان نواخته شد.

« حجت الاسلام محمد محمود زاده» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان در این آیین که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه در مدرسه نمونه دولتی حجاب برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) در مقام معلم فرمودند؛ معلمی شغل انبیاست.

وی اظهار کرد: همان گونه که انبیاء بشریت را در مسیر هدایت قرار می دادند معلمان نیز، با تعلیم و تربیت شاگردان خود آنان را، در مسیر صحیح زندگی هدایت می کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: معلمان به مانند انبیا در روشنگری، هدایتگری و تربیت بشریت نقش بسزایی دارند.

 حجت الاسلام محمود زاده به جايگاه معلم و رسالت معلم و ويژگي هاي يک معلم از منظر روایات و آيات قرآن کريم اشاره و اظهار کرد: مسئولیت معلمی وظیفه بزرگی است و معلمی که بشریت را به سمت نور و ایمان دعوت می کند معلم خوب محسوب می شود که می تواند تفکر و تدبر جامعه ای را احیاء کند.

وی شهید مطهری را یکی از معلمان شاخص در ایران اسلامی دانست و افزود: در قرآن کریم 300 مرتبه کلمه علم، تعلم، تدبر و تفکر آماده است و این نشانگر اهمیت تعلیم و تعلم است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: به همین دلیل معلمی که با تدریس خوب خود شاگردانش را به اعمال شایسته ترغیب و تشویق می کند امری بسیار ارزشمند انجام داده است.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با تبریک روز معلم به همه همکاران خود، شهید مطهری را معلمی نمونه و برجسته در تاریخ انقلاب دانست و گفت: امروز معلمان ما در مدارس ما نیز باید در راستای تعلیم و تهذیب دانش آموزان به گونه ای عمل کنند تا شهید مطهری های دیگری پرورش یابند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان