آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1394 - 16:57   |   کد مطلب: 18173
در مسابقات انتخابی رده سنی جوانان استان همدان، پس از شهرستان های بهار و همدان، عنوان سومی مسابقات جودوی استان به جودوکاران تویسرکانی رسید.

به گزارش رودآور؛ مسابقات انتخابی رده سنی جوانان استان با حضور 40 جودوکار از شهرستان های از شهرستان‌های تویسرکان، بهار و کبودراهنگ برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور، در سالن جودوی شهید سپهری برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها که هجدهم ماه جاری برگزار شد، در وزن منهای 55 کیلوگرم مهدی اسدی از بهار در جایگاه نخست ایستاد و در این وزن علی عبدالملکی و محمدمهدی آقاملایی هر دو از تویسرکان توانستند مقام های دوم و سوم را از آن خود کنند.

در وزن منهای 73 کیلوگرم جودکاران بهار، تویسرکان و همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند، جودکار تویسرکانی این وزن علی عبدالملکی بود.

همچنین حسن عبدالمالکی در وزن منهای 81 بر سکوی دومی این مسابقات ایستاد و در وزن منهای 90 کیلوگرم رضا کولیوند جودوکار تویسرکانی در جایگاه سوم را از آن خود کرد، در این وزن دو وزرشکار همدانی مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در وزن مثبت 100 کیلوگرم نیز مهدی اصغریان از تویسرکان توانست مقام سومی را از آن خود کند و دو جودکار همدانی توانستند مقام های اول و دوم را از به دست آورند.

در این دوره از رقابت ها پس از شهرستان های بهار و همدان، عنوان سومی مسابقات جودوی استان به تویسرکان رسید.

به گزارش خبرنگار رودآور، از دیگر اخبار ورزشی روزهای اخیر حضور هیئت کوهنوردی شهرستان تویسرکان در صعود سراسری استان بود که در روز 18 اردیبهشت ماه جاری رأس ساعت 11 صبح از روستای سنجوزان به طرف قله لشکر به ارتفاع 2800 متر شروع که کوهنوردان به طرف روستای ازناوله حرکت کردند.

در این صعود  10 کوهنورد تویسرکانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان