آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1394 - 13:18   |   کد مطلب: 18194
مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان از در دست احداث بودن مجموعه هاي ورزشي کارگري در شهرستان هاي تویسرکان، ملاير، اسدآباد، بهار و کبوترآهنگ خبر داد.

به گزارش رودآور، فرماندار تویسرکان به همراه مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان ورئيس اداره کار این شهرستان از مجموعه ورزشي کارگران شهرستان تويسرکان بازديد کردند.

«مسعود اقلامی» مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: مجموعه ورزشي کارگران شهرستان تويسرکان به صورت مجموعه چند منظوره در رشته هاي مختلف ورزشي  از جمله فوتسال، واليبال بسکتبال و ورزش رزمي در زميني به مساحت چهار هکتار که وسعت اين سالن حدود 1810 متر است در راستای رفاه حال کارگران در تويسرکان در دست احداث است.

وی اظهار کرد:  ساخت اين مجموعه از اوایل سال 93 شروع و در حال حاضر80 تا 85 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به اينکه يکي از وظائف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي ايجاد مجموعه هاي ورزشي کارگري در راستای سالم سازي و رفاه حال کارگران است افزود: در شهرستان هاي ملاير، اسدآباد، بهار و کبوترآهنگ نيز مجموعه هاي ورزشي کارگري در حال ساخت است.

اقلامي عنوان کرد:  علاوه بر قشر کارگر، افراد داوطلب گذراندن دوره هاي آموزش ورزشي و دانش آموزان در مقطع فراغت خود نیز مي توانند از اين گونه  سالن هاي ورزشي و مزاياي مربوط به اين بخش استفاده کنند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان