آخرین اخبار

8. خرداد 1394 - 16:00   |   کد مطلب: 18360
امام جمعه تویسرکان گفت: امریکا به بهانه مذاکرات هسته ای، شناسایی دانشمندان هسته ای ما را برای ترور می خواهد، امریکا ذلت ملت ما را می خواهد، امریکا در فکر خام به زانو درآوردن ملت ما است و به این دلیل هیچ مسلمان و هیچ آزاده ای تن به چنین سازشی که ذلت و خواری را رقم می زند، نمی دهد.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با اشاره به 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام خمینی(ره) به عنوان احیاگر اسلام در عصر حاضر، بر دوری از سازش با استکبار جهانی تأکید فراوان داشتند.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند" آنهایی که به ما می گویند سازش کنید، آنها یا جاهل هستند یا مزدور . سازش با ظالم ، یعنی این که دست ظالم را باز کن تا ظلم کند . این خلاف رای تمام انبیاء است، اظهار کرد: امریکا به بهانه مذاکرات هسته ای، شناسایی دانشمندان هسته ای ما را برای ترور می خواهد، امریکا ذلت ملت ما را می خواهد، امریکا در فکر خام به زانو درآوردن ملت ما است و به این دلیل هیچ مسلمان و هیچ آزاده ای تن به چنین سازشی که ذلت و خواری را رقم می زند، نمی دهد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: شهدا نیز با فدا کردن جان خود ثابت کردن که هرگز ذلت، خواری و ننگ را نمی پذیرند و ملت آزاده ما نیز هرگز فریب حربه های امریکا و حامیانشان را نخورده و نخواهد خورد.

وی یادآور شد: امروز انرژی هسته ای ایران اسلامی، دشمنان نظام را خشگمین می کند، چرا که انرژی هسته ای ما در کشوری شکل گرفته است که اعتقاد به امام زمان (عج) دارد و با پیروی از ائمه طهار (ع)  به یاری خدا در مسیر نبوی قرار گرفته است و به این دلیل دشمنان این مرز و بوم از اعتقادات ما وحشت دارند و نه از انرژی صلح آمیز هسته ای ما.

دولت باید به نیروی عظیم جوانی برای رفع مشکلات اقتصادی نگاه ویژه داشته باشد

 حجت الاسلام موحدی همچنین بیان کرد: پیشرفت ها و فناوری های عظیم هسته ای در ایران، دستیابی به علوم نوین روز علم همچون سلول های بنیادین و به ویژه پیشرفت در صنایع دفاعی همه و همه در سایه اتکا به درون و تولید داخلی میسر شده است.

وی تصریح کرد: بی تردید توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، با نگاه به ظرفیت های داخلی شکل می گیرد و اینکه دولت باید به جوانان و نیروی توانمند جوانی برای رفع مشکلات اقتصادی نگاه ویژه داشته باشد و از آنان حمایت کند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کنند

امام جمعه تویسرکان در ادامه با تبریک پیشاپیش به مناسبت نیمه شعبان، این روز را به سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز تبریک گفت و اظهار کرد: با تلاش و کوشش نیروی های اطلاعاتی ایران اسلامی و این سربازان گمنام امام زمان(عج) است که توطئه های دشمنان در داخل و بیرون ازمرزها در نطفه خفه می شود.

حضرت علی اکبر(ع) الگویی جامع برای همه ابعاد زندگی یک جوان

حجت الاسلام موحدی به سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و با بیان اینکه سیره و صورت حضرت علی اکبر(ع) مطابق با احادیث شبیه ترین فرد به نبی مکرم اسلام(ص) بود، گفت: جوانان باید افتخار کنند که چنین شخصیت والایی را الگوی رفتاری، اعتقادی و اخلاقی در زندگی خود قرار دهند.

مسئولان در تهران پیگیر حمایت از کشاورزان هستند، امید آنکه استاندار هم اهتمام ویژه ای داشته باشد

وی به سرمازدگی باغات تویسرکان در یک ماه گذشته هم اشاره کرد و با بیان اینکه این امتحان الهی است که باید به فرصت تبدیل شود و همه با خدا مأنوس تر شویم، افزود: در این راستا باید از دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی که به صورت مستمر با وزیر کشور و مسئولان ذی ربط در تهران برای جبران خسارت ناشی از سرمازدگی رایزنی هایی کرده است، تقدیر کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش نماینده ساعی ما در تهران رایزنی هایی با هیئت وزیران صورت گرفته و امید است که استاندار همدان نیز پیگیری های لازم برای حمایت از کشاورزان را داشته باشد.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع مالی محدود است، مسئولان حداقل با ارائه تسهیلات از کشاورزان حمایت کنند و به ویژه آنکه در راستای اصلاح قوانین بیمه ای تلاش کنند تا کشاورزان برای بیمه کردن باغات خود ترغیب و تشویق شوند.

وی همچنین به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری در هفته گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری لازمه تعامل دو سویه بین دولت و مجلس را حسن ظن دانستند و اینکه آنان در تعاملات خود با یکدیگر مؤدبانه برخورد کنند و دولتمردان نگاه سلطنت طلبانه به دیگر مسئولان نداشته باشند.

امام جمعه تویسرکان در ادامه به وضعیت بحرانی آب و برق و به ویژه آب در سال های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه مصرف آب و برق در کشور دو و نیم برابر مصرف جهانی است که این مطلب شایسته یک کشور مسلمان با توجه به اینکه اسلام بر دوری از اسراف تأکید دارند نیست.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان