آخرین اخبار

19. خرداد 1394 - 23:29   |   کد مطلب: 18461
مسابقات تکواندو نیروهای یگان ویژه انتظامی کشور عصر سه شنبه با قهرمانی تیم امیرالمومنین (ع) تهران به میزبانی شهرستان بهار از توابع استان همدان به پایان رسید.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا در این پیکارها یکصد تکواندوکار در قالب 16 تیم به مدت یک روز در وزن های منهای 54، 57، 63، 67، 74، 80، 87 و مثبت 87 کیلوگرم رقابت کردند که در پایان تیم امیرالمومنین (ع) تهران با 53 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

همچنین تیم های یگان امام حسین (ع) تهران با 43 امتیاز و تیم یگان تهران بزرگ با 37 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی این رقابت ها و در وزن منهای 54 کیلوگرم سجاد پیرکوهی از یگان موسی بن جعفر (ع)، در وزن منهای 58 کیلوگرم فرشاد شریفی از یگان موسی بن جعفر (ع)، در وزن منهای 63 کیلوگرم علی غلامی از یگان امیرالمومنین (ع) و در وزن 67 کیلوگرم علیرضا عسگری از یگان یکم عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در وزن منهای 74 کیلوگرم مجتبی احمدی از یگان یکم،در وزن منهای 80 کیلوگرم توحید پیروزی از تهران بزرگ، در منهای 87 کیلوگرم فرزاد آهنگری از یگان یکم و در وزن مثبت 87 حمید منصوریان از یگان امام حسین (ع) عنوان های نخست را کسب کردند.

در آیین اختتامیه رقابت ها سردار حبیب الله جان نثاری جانشین یگان ویژه کشور، مسوولان تربیت بدنی ناجا و تنی چند از مسوولان اجرایی استان همدان حضور داشتند و به تیم ها و نفرات برتر جام قهرمان، مدال و لوح افتخار اعطا شد.

یگان ویژه انتظامی همدان آذرماه سال گذشته نیز میزبان نخستین دوره مسابقات جودو نیروهای یگان ویژه کشور بود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان