آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 23:54   |   کد مطلب: 18525
ورزشکاران همدانی در مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به 13 مدال رنگارنگ دست یافتند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: تیم همدان در مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور که امروز به میزبانی اصفهان برگزار شد هفت نشان طلا ، چهار نقره و دو نشان برنز انفرادی کسب کرد.

مرتضی خدابنده لو اظهار کرد: این رقابت ها در وزن های 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و به اضافه 120 کیلوگرم در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در روزهای 21 تا 24 خرداد ماه در محل ورزشگاه تختی استان اصفهان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تیم همدان که با مربیگری علی اکبر سعیدی اخلاص و سرپرستی روح الله رسولی در این رقابت ها حاضر است موفق شد به هفت مدال طلا ، چهار نقره و دو نشان برنز دست یابد.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: در مسابقات نوجوانان، تیم همدان به عنوان سوم مشترک دست یافت، در رده انفرادی این رقابت ها نیز علی نجفی در وزن 66 کیلوگرم ، محمد حسنی پور در وزن 74 کیلوگرم و عباس زندی در وزن 83 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند.

وی بیان داشت: در این رقابت ها و در رده جوانان، تیم همدان با اقتدار قهرمان شد و در رده انفرادی نیز حسن ذاکر پور دروزن 74کیلوگرم و محمد امین حسن زاده دروزن105 کیلوگرم هر دو به نشان طلا دست یافتند، یوسف حمیدی دروزن 53 کیلوگرم ورضا صمدی در وزن 66 کیلوگرم به نشان نقره رسیدند و امیر حسین حسنی در وزن 120 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

وی افزود: در تیمی بزرگسالان همدان عنوانی را کسب نکرد اما در رده بندی انفرادی فرشید جعفری در وزن 74 کیلوگرم به مقام چهارم دست یافت.

وی یادآور شد: در رده انفرادی پیشکسوتان نیز علی حیدری در وزن 66 کیلوگرم و حسین سرشار در وزن 93 کیلوگرم به قهرمانی دست یافتند و عباس پناهی در وزن 74 کیلوگرم و حسین علی هنری در وزن 83 کیلوگرم مدال نقره کسب کردند و علی عبدالهی دروزن 105 کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد.

مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور جهت انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی لهستان با شرکت ورزشکارانی از استانهای سراسر کشور در شهر اصفهان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اعطا شد.

ددلیفت از زیرمجموعه های ورزش بدنسازی و پرورش اندام است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان