آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 15:44   |   کد مطلب: 18545
قهرمان بلامنازع سه گانه کار چهار سال اخیر کشور با تأکید بر اینکه غواصان شهید، با دستانی بسته اما دونده تر از ما بشارت پیروزی را به ارمغان آوردند، گفت: در شرایطی قرار داریم که بسیار به تلنگر و تذکر شهدا برای استمرار استقامت در راهمان به ویژه در مذاکرات هسته ای نیازمندیم.

«سلمان تیموری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مراسم شهدای غواص ارسال نمودند، مبنی بر اینکه "خداوند در لحظه های نیاز بشارت خود را به این ملت نازل می کند" گفت: بی تردید با دید وسیع مقام معظم رهبری و اشرافیت ایشان به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و به ویژه جهان، اوضاع سیاسی و بین المللی ایران در منطقه مورد نظر رهبر ایشان است.

وی اظهار کرد: به نظرم من رهبر انقلاب با توجه به هجمه های دشمنان انقلاب و شرایط سخت تصیم گیری های اخیر در مذاکرات هسته ای، این مطلب قابل تأمل را فرمودند، چرا که اکنون و در این زمان بیش از هر لحظه دیگری نیاز به یاری شهدا داریم.

قهرمان سه کانه کار کشورمان افزود: مردم ما همیشه بیدار هستند که آن گونه به استقبال شهدای غواص آمدند، شهدایی که دستانشان بسته بود، اینان آمدند تا به ما بگویند مردم، مسئولان و آزادمردان ما با دستانی بسته استقامت کردیم و ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکردیم حال نوبت شما است با دستانی باز استمرار دهنده استقامت ما باشید.

به گزارش رودآور، سلمان تیموری ملی پوش و  یگانه قهرمان کشور در چهار سال اخیر در رشته ورزشی سه گانه است، وی تاکنون بهترین نتیجه در تاریخ ایران اسلامی در مسابقات اسیایی را به خود اختصاص داده است.

این ورزشکار سه گانه کار کشور اهل شهرستان تویسرکان است که با وجود امکانات ضعیف در این شهرستان به طور مستمر در چهار سال اخیر، جایگاه نخست رشته سه گانه کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان