آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 9:42   |   کد مطلب: 18546
رئیس هیات تیراندازی استان همدان:
تیر خلاص شهدای غواص به سیبل مذاکرات
رئیس هیات تیراندازی استان همدان گفت: بشارت شهدای غواص نه فقط برای شخص، نه فقط برای گروه، بلکه برای همه اقشار مردم است، اما آنچه که بیشتر به چشم می آید تیر خلاص شهدای غواص به ویژه در لحظه ها و شرایط حساس کشورمان در عرصه های بین المللی به سیبل مذاکرات است.

«علیرضا شمسی پور» رئیس هیات تیراندازی استان همدان که خود از غواصان دوران دفاع مقدس که در عملیات کربلای 4 حضور داشت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور، گفت: مراسم تشییع پیکر 270 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور باشکوه و گسترده مردم پایتخت روز بیست و ششم ماه جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه 175 تن از این شهدا متعلق به شهدای غواص بود که با دستانی بسته به شهادت رسیده بودند اظهار کرد: حضور این شهدا و آرامشی که آن روز در پایتخت ایجاد شد بی نظیر بود، مردم از همه جا آمده بودند، حتی در مترو نیز سینه زنی وعزاداری کردند.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: حضور یکپارچه مردم و خواسته های آنان در آن تشیع با شکوه هشداری برای از راه جاماندگان داخل کشور و بیگانگان و کشورهای 5+1 است، هشداری که در آن فضای معنویی بشارت پیروزی برای ملت ما است.

شمسی پور خطاب به کشورهای 5+1 گفت: چشمانتان را باز کنید و بنگرید که فرزندان این مرز و بوم آن روزها با دستانی بسته آن دفاع جانانه را انجام دادند چه رسد امروز که دستانشان باز است پس حساب کار دستتان بیاید.

وی تصریح کرد: در حقیقت بشارت شهدای غواص نه فقط برای یک شخص خاص، نه فقط برای یک گروه، بلکه برای همه اقشار مردم است، اما آنچه که بیشتر به چشم می آید تیر خلاص شهدای غواص به ویژه در لحظه ها و شرایط حساس کشورمان در عرصه های بین المللی به سیبل مذاکرات است.

رئیس هیات تیراندازی استان همدان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به زیبایی این لحظه های ناب را تعبیر کردند و خدا را به خاطر آنکه در لحظه های نیاز این ملت، بشارت های خود را بر دل های بیدار نازل می کند شکر گفتند.

شمسی پور ابراز کرد: امید آنکه دل های مرده آنانی که خفته اند و همه چیز را در گرو وابستگی به کشورهای بیگانه می دانند بیدار شوند تا پیام شهدا را دریافت کنند، پیامی که گفتند ما  برای اسلام، انقلاب و نظام جانمان را فدا کردیم و چه خون ها ریخته شده و چه خون دل ها خورده شده است.

وی افزود: پیام شهدا به تیم مذاکره کننده شاید در این لحظه ها بیشتر بود که ما با دستانی بسته عقب نشینی نکردیم شما نیز همسو با آرمان های ولایی ملت ذره های از گرفتن  حقوق کشور عقب نشینی نکنید و پشتتان به رهبر انقلاب و ملت غیور گرم باشد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان