آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 17:34   |   کد مطلب: 18550
در تابستان امسال صورت می گیرد:
حضور6500 دانش آموز تویسرکانی در طرح هجرت3
مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از اعلام آمادگی 6 هزار و 500 دانش آموز تویسرکانی در طرح هجرت 3 در تویسرکان در سال جاری خبر داد.

به گزارش رودآور، «مهرداد موسوی» در حاشیه برگزاری شورای آموزش و پرورش تویسرکان، گفت: دستگاه های متولی و مسئولان امر در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها و غنی سازی اوقات فراغت هم افزایی داشته باشند.

«جواد اسدبیگی»مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز از کمبود نیروی انسانی با بازنشسته شدن 85 معلم در تویسرکان خبر داد و گفت: جابه جایی مقطع تدریسی برای برخی معلمان و جابه جایی و انحلال برخی مدارس با تعداد دانش آموزان بسیار کم در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستور کار آموزش و پرورش این شهرستان قرار دارد.

وی از اعلام آمادگی 6 هزار و 500 دانش آموز تویسرکانی در طرح هجرت 3 در تویسرکان در سال جاری خبر داد.

به گزارش رودآور، اردوهای طرح هجرت سبب افزایش فضای معنوی و بصیرتی و بستر ساز ارتقای توان، تخصص و تجربه دانش آموزان، ایجاد و تقویت روحیه کار، تعهد و تخصص در بین دانش‏ آموزان است و اجرای این طرح در شناسایی، هدایت و بکارگیری توانمندی های دانش آموزان اثر بخش است.

سال گذشته نیز دانش آموزان دختر و پسر تویسرکانی در طرح هجرت سه حضوری فعال داشتند، این دانش آموزان از طرح ها و نمادهای اسلامی برای زیباسازی مدارس و محیط های فرهنگی و آموزشی با رویکرد افزایش فضای معنوی و بصیرتی استفاده کردند.

به گفته «سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، طرح هجرت سبب شاداب سازی محیط های تحصیلی دانش آموزان، افزایش خودباوری و روحیه اعتماد به نفس می شود و علاوه بر ایجاد و افزایش روحیه نوع دوستی و حس کمک رسانی به محرومان، زمینه حرفه آموزی و کارآفرینی را نیز در دانش آموزان فراهم می سازد.

گوشه ای از زیبایی های طرح هجرت 3 در سال گذشته

113

114

112

104

110

106

105

111

101

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان