آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 19:55   |   کد مطلب: 18551
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: حفظ امنیت اجتماعی و تقویت انضباط اجتماعی در ماه مبارک رمضان از وظایف قانونی و شرعی نیروی انتظامی است.

«سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با بیان اینکه بیش از 80 درصد مردم تویسرکان خواستار مبارزه با توزیع و قاچاق مواد مخدر هستند، گفت:  مبارزه با توزیع و قاچاق مواد مخدر اولویت کاری نیروی انتظامی تویسرکان است.

وی از افزایش یک هزار و 137 درصدی کشف انواع ماد مخدر در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این حوزه با 38 درصد افزایش دستگیری روبرو بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان افزود: در سه ماه نخست امسال همچنین 47 درصد کشف و ضبط اقلام ضد فرهنگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

قربانی از کاهش  28 درصدی انواع سرقت در این بازه زمانی خبر داد و عنوان کرد: در این مدت یعنی در سه ماه اول سال 94  نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش بیش از سه برابری نزاع فردی در تویسرکان و افزایش 60 درصدی نزاع های جمعی و نیز رشد 10 درصدی اختلافات خانوادگی روبرو بودیم.

وی تصریح کرد: گرچه به طور مثال سال گذشته سه نزاع فردی و امسال پنج نزاع داشتیم و تعداد به نسبت کم است، اما ضرورت دارد که بررسی شود چه مسئله ای سبب افزایش ناراحتی ها شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان ورود جنگ نرم دشمن با استفاده از ماهواره ها را از عوامل تأثیر گذار بر اخلاق، منش و کردار افراد جامعه دانست و گفت: بی تردید امروزه مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیز باید از اولویت های مهم خانواده ها و توجه آنان به اخلاق، رفتار و عمل خود وفرزندانشان باشد.

قربانی جنگ نرم را نبردی پیچیده، پنهان و متأسفانه اثر گذار است دانست و با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه فرصت مناسبی  برای خود سازی فردی با بهره مندی از فرهنگ قرآنی و اعتقادات دینی و نیز اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت اجتماعی و مجری قانون است، ابراز کرد: حفظ امنیت و تقویت انضباط اجتماعی در ماه مبارک رمضان از وظایف قانونی و شرعی نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان افزود: سه ایستگاه فرهنگی پارک آزادی، پارک کمربسته و محوطه بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع)، با همکاری حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی در راستای خدمت رسانی به شهروندان تویسرکانی در ماه مبارک رمضان دائر است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان