آخرین اخبار

5. تير 1394 - 16:24   |   کد مطلب: 18610
امام جمعه تویسرکان بر ضرورت برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و گفت: مردم با کم و کاستی ها می سازند اما هرگز تبعیض و ناعدالتی را تحمل نمی کنند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، به 6 تیر ماه سالروز سوء قصد به رئیس جمهور وقت حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و گفت: عنایت و خواست خدا بود که این ذخیره انقلاب زنده بماند و عاملان امریکا راه به جایی نبرند.

وی به هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران نیز اشاره و اظهار کرد: این روز به پاس قدردانی از آن شهید بزرگوار به نام روز قوه قضائیه نامگذاری شده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با گرامی داشت هفته قوه قضائیه ، افزود: وظیفه قوه قضائیه حل و فصل اختلافات بین مردم و گروه ها است، احیاء حقوق عامه مردم، نظارت بر حسن اجرای قوانین، کشف جرم و تعقیب مجرمان و اعلام مجازت آنان با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی است.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به روز پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: تنها در شهرستان تویسرکان در سال گذشته برای 400 نفر در حوزه مواد مخدر حکم صادر شده که از 6 ماه تا حتی حبس ابد بوده است و این برای شهری که به دارالمؤمنین می شناسند شایسته نیست.

وی با بیان اینکه در سال 93  در تویسرکان 16 هزار و 519 پرونده ورودی داشتیم و نزدیک به 17 هزار پرونده مختومه، گفت: این تعداد پرونده های قضائی نباید در یک جامعه اسلامی باشد و نشان می دهد نصیحت ها و امر به معروف در جامعه کمرنگ شده است.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر برخورد قاطعانه دستکاه قضائی با مفاسد بانکی که خون مردم را در شیشه کرده اند و مفاسد اقصادی، افزود: مردم با کم و کاستی ها می سازند اما هرگز تبعیض و ناعدالتی را تحمل نمی کنند و انتظار می رود قوه قضائیه برخوردی قاطع در این راستا با مفسدان اقتصادی داشته باشند.

تیم هسته ای کشورمان از حمایت رهبر انقلاب مسئولان نهایت استفاده را ببرد

حجت الاسلام موحدی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام، گفت: تیم مذاکره کننده از حمایت رهبری و دیگر مسئولان نظام نهایت استفاده را ببرد و قاطعانه در برابر زیاده خواهی های 5+1 و به ویژه امریکای جنایتکار ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر خطوط قرمزهایی نیز تأکید داشتند و با این مضمون فرمودند؛ که نباید از حقوق هسته ای ملت ذره کوتاه بیاییم و این مطلب را در نظر داشته باشیم که امریکا بیشتر از ما به مذاکرات نیاز دارند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین از نیروی انتطامی برای مبارزه با روزه خواری در ماه مبارک رمضان تشکر و ابراز کرد: انتظار می رود در این ایام گشت های نیروی انتظامی بیشتر شود.

حجت الاسلام موحدی در ادامه با اشاره به دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه (س) است، گفت: در وصف شخصیت ایشان همین بس که وی یار و یاور نبی مکرم اسلام (ص) و مادر حضرت فاطمه (س) بودند، بانوی با عظمتی که جبریل سلام خدا را به اشان رسانید.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان