آخرین اخبار

13. تير 1394 - 20:17   |   کد مطلب: 18649
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان
اطعام 4000هزار خانوار مددجوی تویسرکانی در رمضان
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان گفت: تمام خانواده های تحت پوشش این نهاد در رمضان امسال اطعام شده و می شوند.

«سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه تعداد ایتام شهرستان تویسرکان 453 نفر است، گفت: برای این تعداد از ایتام در قالب 290 خانوار، 290 سبد غذایی به ارزش 200 هزار تومان در ماه رمضان تهیه و توزیع شد.

وی مجموع هزینه تهیه این تعداد سبد غذایی مورد نظر را 40 میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: در حدود 80 درصد از این هزینه را صندوق خیریه امیرالمؤمنین(ع) متقبل و مابقی توسط دیگر خیران تویسرکانی پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با اشاره به اینکه تمام چهار هزار خانوار مددجوی تویسرکانی به نوعی در ایام ماه رمضان اطعام شدند، اظهار کرد: در رمضان امسال علاوه بر توزیع سبد غذایی بین خانوارهای ایتام مددجوی تویسرکانی، مابقی مددجویان نیز از جیره خشک به ارزش 80 هزار تومان یا دو وعده افطاری بهره مند شده  و می شوند.

حسینی همچنین افزود: طرح احسان و اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا روز بیست و یکم این ماه مصادف با شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حامیان پس از زیرپوشش قرار دادن ایتام ماهانه حداقل 200 هزار ریال باید به حساب آنها واریز و در طول سال نیز در ارایه سایر خدمات به ایتام با کمیته امداد مشارکت می کنند، تصریح کرد: تاکنون در حواشی دو نماز جمعه برگزار شده در ماه مبارک رمضان در دو هفته اخیر در تویسرکان 120 نفر از ایتام ما تحت حمایت حامیان تویسرکانی رفتند.  

وی همچنین از اجرای طرح محسنین در این ایام خبر داد و گفت: در طرح محسنین حامیان سرپرستی آن تعداد از فرزندان خانواده هایی را بر عهده می گیرند که پدران آن ها در قید حیات هستند اما از کار افتاده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان عنوان کرد: این نهاد آماده جمع آوری کمک‌های خیران برای برگزاری طرح‌های اطعام حسینی و اطعام نیازمندان است.

به گزارش رودآور، همزمان شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) 400 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان به صورت خودجوش توسط خیران نیکوکار اطعام شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان