آخرین اخبار

18. تير 1394 - 11:16   |   کد مطلب: 18678
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
پشتوانه تیم مذاکره کننده مرگ بر امریکا است
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط حساس کنونی و در روزهای مذاکرات، راهپیمایی روز قدس حمایتی دوباره از اصول انقلابی گره خورده با ارزش های انقلابی ملت است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به اینکه موضوع فلسطین یکی از مهمترین مسائل جهان و به ویژه جهان اسلام است، گفت: مسئله فلسطین قبل از پیروزی انقلاب نیز برای ایرانیان ارزشمند و مهم بود و حتی انقلابیون ما در زمان رژیم طاغوت پهلوی علاوه بر بهر بردن از آموزهای دینی و سر فرو نبردن زیر طاغوت، از جوانان فلسطینی و مقاومت آنان الهام گرفته بودند.

وی موضوع فلسطین را یکی از اصول محوری نهضت امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: در سال های قبل از انقلاب سه راهبرد مهم در ایران، منطقه و جهان در سخنرانی های امام(ره) و انقلابیون موج می زد که نابودی رژیم طاغوت پهلوی، رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی که در رأس آن امریکا است، همان سه هدف و آرمان انقلاب اسلامی بوده و هست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جهت گیری انقلاب ما رفتن به سمت نابودی استکبار جهانی است، افزود: تاکنون یکی از آن سه هدف بزرگ محقق شده و به زودی شاهد محو شدن اسرائیل غاصب و آزادسازی قدس شریف و  نیز نابودی استکبار جهانی که محور آن امریکا این شیطان بزرگ است، خواهیم بود.

مبارزه با رژیم اشغالگر قدس یک امر مقدس است

مفتح نام گذاری روز جهانی قدس در ماه های اولیه انقلاب و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان را راهبری هوشمندانه و مدبرانه از سوی امام راحل عنوان کرد و گفت: این نامگذاری در روزهای پایانی ماه رمضان که فضایی معنوی و روحانی بر جامعه حکم فرماست، نشان از اهمیت مبارزه با صهیونیست و تأکید بر مقدس بودن این مبارزه دارد.

لحظه نابودی استکبار نزدیک است/گره خوردن مرگ بر امریکا با ارزش های ملت ما

وی تصریح کرد: اهداف نهضت امام خمینی(ره) و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و راهپیمایی های روز قدس به عنوان حرکتی الهام بخش برای مسلمانان جهان تا محو کامل صهیونیست و نابودی کامل زیاده خواهی های امریکا همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مردم روزه دار و ولایی تویسرکان نیز امسال پرشورتر از سال گذشته به ویژه در شرایط حساس کنونی که در روزهای شاید پایانی مذاکرات هسته ای قرار داریم همگام با سایر ملت در راهپیمایی روز قدس حضور می یابند.

پشتوانه تیم مذاکره کننده مرگ بر امریکا است

مفتح عنوان کرد: شرایط از آن نظر حساس است که حضور پرشور مردم در این گونه راهپیمایی ها نشان از حمایت قاطع آنان از ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی دارد و اعلام آنکه ما همچنان مقتدرانه پای تمام آرمان های خود ایستاده ایم.

وی افزود: امید آنکه تیم مذاکره کننده با توجه به خطوط قرمزها از حمایت رهبری بهره برده و در محدوده مجاز و تعیین شده در مذاکرات پیش رود تا مبادا چشم طمع و زیاده خواهی های غرب و به ویژه امریکا به منافع ملی ملت ما دوخته شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان