آخرین اخبار

23. تير 1394 - 8:13   |   کد مطلب: 18707
امام جمعه تویسرکان تویسرکان با تأکید بر اهمیت تلاوت قرآن درماه مبارک رمضان، گفت: رمضان بهترین فرصت برای گسترش مفاهیم و معنانی قرآنی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در محفل نورانی انس با قرآن کریم که با حضور قاریان برتر تویسرکان در روستای مبارک آباد این شهرستان برگزار شد، گفت: آیات قرآن مجید و روایت بسیاری از اهل بیت عصمت و طهارت نشان از اهمیت تلاوت قرآن دارد.

وی اظهار کرد: تلاوت کلام نورانی وحی، درک و عمل به آیات زندگی ساز قرآن، سعادت دنیوی و اخروی بشریت را تأمین می کند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه اهتمام به تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان از منظر اهلبی(ع)، افزود: درروایتی آمده است" هر چیزى را بهارى است و بهار قرآن ماه رمضان است"، از این رو می طلب در این ماه توجه ویژه ای نسبت به تلاوت این آیات که هدایتگر بشری هستند داشته باشیم.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: یاری جستن از خدا، انس با قرآن و اهل بیت(ع) تنها راه نجات انسان از وسوسه های شیطانی و خواسته های نفسانی است.

وی خواستار  ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شد و گفت: سیره بزرگان دین ما نیز در عمل به تعالیم قرآن و عدم پایپندی به ظواهر دنیوی دارد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: نخبگان قرآنی به شکل گسترده تری در جامعه حضور یافته تا با ترویج فرهنگ نجات بخش قرآن سبب استحکام پایه های اسلام ناب محمدی(ص) و گسترش فرهنگ علوی در جامعه اسلامی شوند.

به گزارش رودآور، محفل نورانی انس با قرآن کریم هر ساله شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در روستای مبارک آباد تویسرکان برگزار می شود، دراین محفل  علاوه بر قاریان گروه تواشیح نور اهل بیت(ع) نیز به اجرای برنامه پرداختند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان