آخرین اخبار

30. تير 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 18769
عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه شورای شهر در زمینه قبول مسئولیت تیم الوند توسط شهرداری همدان تصمیم‏گیری کند، گفت: قبول مسئولیت تیم فوتبال الوند نباید به ورزش محلات همدان آسیب نزند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم علی رضایی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: جلسه‎ای درباره وضعیت تیم فوتبال الوند همدان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان برگزار شده و در آن کارشناسان فوتبال نظرات خود را درباره واگذاری این تیم به شهرداری مطرح کردند.

وی افزود: استدلال برخی از کارشناسان فوتبال این بود که مدیریت شهری همدان هر سال بودجه سنگینی را برای حمایت از پاس همدان تخصیص می‏‌دهد حال چرا برای فوتبال همدان و تیم بومی همدان نباید این هزینه را انجام دهد.

رضایی با بیان اینکه این تیم مربوط به شهرداری بوده و سپس واگذار شده است، تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان تیم فوتبال الوند که از ابتدا متعلق به شهرداری همدان بوده حال باید مسئولیت این تیم به شهرداری همدان واگذار شود.

عضو شورای شهر همدان همچنین درباره نظر مخالفان این واگذاری به شهرداری همدان نیز گفت: باید فلسفه و هدف معینی از تیمداری فوتبال در شهرداری همدان تعریف شده و پس از ایجاد بنایی محکم اقدام به تیمداری کند که متاسفانه این مسئله در شهرداری همدان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هزینه منابع مالی بدون تعریف هدف برای این تیم فایده‎ای به دنبال ندارد، عنوان کرد: کارشناسان و مدیران شهری همدان به شدت از بازگشت تیم الوند همدان به شهرداری حمایت می‎کردند.

رضایی با اعلام اینکه هنوز میزان بدهی این تیم مشخص نشده است، اظهار داشت: هر گونه بدهی تیم و باشگاه الوند همدان باید به عهده هیات قوتبال استان همدان باشد چراکه در مقطعی که تیم از شهرداری همدان جدا شده بدهی نداشته و حال با بدهی قرار است به شهرداری واگذار شود.

عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه شهرداری همدان در لیگ سته 3 فوتبال تیمداری می‎کند، تصریح کرد: قبول مسئولیت تیم الوند همدان برای هر فصل نزدیک به یک میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در زمینه ورزش محلات به طور جدی وارد شده است، تاکید کرد: قبول مسئولیت تیم الوند همدان نباید نباید به تغییر سیاست شهرداری همدان در زمینه حمایت از ورزش محلات منجر شود.

محمد تبریزی عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تیم فوتبال الوند همدان می‌تواند معرف شخصیت همدان باشد، بیان کرد: اگر شهرداری همدان به دنبال تیم‏داری فوتبال است باید برنامه‏‌ریزی مشخص دو ساله‎ در این زمینه صورت گرفته و هدف رسیدن به لیگ برتر فوتبال باشد.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان