آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 15:17   |   کد مطلب: 18794
کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان از افزایش تدریجی دمای هوا از روز شنبه هفته آینده در تویسرکان خبر داد.

«مجتبی روستایی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه از اواخر روز جمعه و به ویژه از روز شنبه به بعد با افزایش نسبتی دما روبرو هستیم، گفت: پیش بینی می شود دمای هوای تویسرکان از روز شنبه به تدریج با یک افزایش سه تا پنج درجه ای همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر با کاهش قابل ملاحظه دما روبرو بودیم، اظهار کرد: کاهش دما در روزهای اخیر در حدود هشت تا 10 درجه سانتیگراد بوده است.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: در دو روز گذشته  نیز سرعت وزش باد در برخی از ساعات 40 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

روستایی حداکثر دمای هوا در امروز و دو روز گذشته را 31 و حداقل آن را 16 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان دما نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود چهار درجه سانتیگراد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: حداکثر دمای هوا در 24 آینده در 32 دره سانتیگراد و حداقل آن 15 درجه سانتیگراد خواهد بود و پیش بینی می شود که سامان تویسرکان در این ساعت صاف تا قسمتی ابری و احتمال رگبار پراکنده باشد.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان به رگبار پراکنده در دو روز گذشته نیز اشاره کرد و افزود: گرچه در سطح شهر تویسرکان بارش باران ثبت نشد اما رگبار پراکنده به ویژه در روستای چاشتخوره و بارش باران در آن بخش سبب ثبت 26/26 میلیمتر بارش شد.

به گزارش رودآور بارش باران دوشنبه شب هفته جاری سبب جاری شدن سیلاب در روستای چاشتخوره تویسرکان و وارد آمدن خسارت به 32 هکتار از مزارع این روستا شد.

به گفته محمدرضا محمدی دوست مهمترین عامل بروز سیلاب تصرف آب راهها توسط کشاورزان و کشت محصول در این محدوده در چند سال گذشته بوده است که پس از جاری شدن آب از ارتفاعات به سمت روستا راهی برای عبور سیلاب نبوده و سیلاب به سمت مزارع روانه می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان