آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 23:31   |   کد مطلب: 18808
رئیس جامعه هتلداران استان همدان عنوان کرد:
آمادگی همدان برای میزبانی جشنواره بین المللی فیلم کودک
رئیس جامعه هتلداران استان همدان و بازرس جامعه هتلداران کشور از آمادگی استان همدان برای میزبانی مجدد جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان خبرداد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگار مهر، شهرام شیروانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی چهار دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان اشاره کرد و گفت: در همدان زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این جشنواره مهیا است.

شیروانی حضور جشنواره فیلم کودک در همدان را زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری در این استان دانست و گفت: جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به یک برند بین المللی تبدیل شده و چهره فرهنگی ایران را بیش از پیش به جهانیان معرفی می کند.

رئیس جامعه هتلداران استان همدان با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگی استان همدانابراز امیدواری کرد: با بازگشت دوباره جشنواره فیلم کودک به همدان شاهد رونق بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان باشیم.

بازرس جامعه هتلداران کشور با اشاره به اینکه هتل های استان همدان در وضعیت مناسبی قرار دارد و آماده میزبانی از میهمانان جشنواره فیلم کودک است، افزود: با نظر مساعد مسئولان، شاهد برگزاری بیست و نهمین دوره این جشنواره در استان همدان خواهیم بود.

لازم به ذکر است بیست یکمین تا بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در همدان برگزار شد.

ارسال به

 

 

    ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

    دیدگاه شما

    صندوق خیریه
    همدان پرس
    آب و هوای تویسرکان