آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 23:40   |   کد مطلب: 18813
در پایان سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همدان برای نخستین بار در کشور سیستم رایانش ابری در استان راه‌اندازی شد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در مراسم رونمایی از نخستین خدمات رایانش ابری اظهار داشت: سیستم رایانش ابری زمینه را برای رونق کسب و کار جوانان با بهره‌گیری از فضای مجازی را فراهم می‌کند.

محمود واعظی افزود: سیستم رایانش ابری با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه الزهرا(س) بومی‌سازی شده است که امروز برای نخستین بار در کشور در استان همدان برای ارائه خدمات راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه متناسب با پیشرفت دنیا باید سرعت ارائه سرویس‌های خدماتی به مردم افزایش یابد، تصریح کرد: با گذشت زمان حجم بالایی از متقاضیان از سرور سیستم رایانش ابری بهره می‌برند که باید تناسب با آن زیرساخت نیز ارتقا یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از استعدادها و ایده‌های افراد خلاق استفاده کرده و از آنها حمایت به عمل می‌آید تا ضمن اشتغالزایی زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم کنند.

وی به ضرورت افزایش شبکه‌های اجتماعی داخلی تأکید کرد و افزود: با توسعه طراحی شبکه‌های اجتماعی داخل کشور میزان مشترکان نیز افزایش می‌یابد که برای جلوگیری از بروز مشکل در ارائه خدمات باید ارزیابی دقیقی از زیرساخت‌ها کرد.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان