آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 9:40   |   کد مطلب: 18914
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبرداد:
جمع آوری شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره در همدان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جمع آوری شش میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان زکات فطره در سال جاری در این استان خبرداد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، علیرضا ابراهیمی با اشاره به اینکه امسال ۱۳۰۰ پایگاه در میادین شهر، مساجد و محل اقامه نمازعید فطر استان همدان به منظور جمع آوری زکات فطره برپا شده بود، افزود: درهمین راستا شش میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان زکات فطره در استان جمع آوری شده است.

وی اظهارداشت: این مبالغ برای مستمندان آبرومند، کمک هزینه درمانی و تحصیلی و معیشت خانوادهای نیازمند هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه رمضان طرح های مختلفی را به منظور کمک به محرومان و نیازمندان اجرا کرد، ابرازداشت: طرح های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح­هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می­ کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده ­اند، گفت: درهمین راستا در ماه رمضان امسال سه هزار و ۳۴ کودک در قالب این طرح تحت حمایت حامیان قرار گرفتند.

وی همچنین به طرح محسنین اشاره کرد و ابرازداشت: این طرح نیز مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر آنها از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.

ابراهیمی با تاکید براینکه در راستای اجرای طرح محسنین هزار و ۲۴۱ نفر تحت حمایت حامیان قرارگرفتند، گفت: در هرکدام از این طرح­ها، فرد خیر می­تواند حامی تعدادی از این کودکان باشد و وجوه ارسالی خود را که ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان است به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کنند.

وی یادآورشد: حامیان می تواند علاوه بر کمک مادی در سایر امورات و مشکلات شامل  هزینه های تحصیلی، درمانی و غیره به این افراد کمک کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان