آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 7:15   |   کد مطلب: 18936
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت:استان کرمانشاه رتبه نخست مدیریت بحران غرب کشور را کسب کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، علیمردان طالبی  یادآوری کرد: کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران به مدت چهارروز و با حضور اعضای شورای هماهنگی ستاد بحران استان های ایلام، چهارمحال بختیاری، کردستان، کرمانشاه و لرستان به میزبانی همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و مولفه های پیش بینی شده مدیریت بحران استان کرمانشاه رتبه نخست این دوره را از آن خود کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان افزود: 26 مولفه از جمله میزان حضور در تمرین ها، نظم و دقت نظر، مشارکت و ارایه پاورپوینت پیش بینی شده بود و تیم ارزیاب با در نظر گرفتن این آیتم ها به مدیران بحران امتیاز می داد.

وی افزود: دیگر استان ها نیز امتیاز بسیار نزدیکی نسبت به کرمانشاه داشتند که این بیانگر فعال و اثر بخش بودن دوره های آموزشی و آمادگی اعضای شورای هماهنگی ستاد بحران استان است.

وی اظهار کرد: حضور مسوولان مدیریت بحران و به چالش کشیدن موضوعات مختلف در حوادث و بحران ها، کار میدانی و آشنایی عملی با نحوه مدیریت حوادث از جمله مزیت های این دوره آموزشی بود.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه های خدمات رسان و اجرایی در این کارگاه آموزشی نحوه تعاملات، خدمات دهی و استفاده از توان و ظرفیت های بخش های مختلف را تمرین کردند.

وی گفت: در کلاس های تئوری سناریوهای فرضی به همراه شش کارخواسته ارایه می شد و هر یک از دستگاه ها وظایف خود را تشریح می کردند.

دومین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران تحت عنوان 'غدیر' با حضور 180 مدیر اجرایی غرب کشور از پنجم تا هشتم مرداد ماه به میزبانی استان همدان برگزار شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان