آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 23:41   |   کد مطلب: 18940
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه سهمیه آرد شهرستان تویسرکان 664 تن است، گفت: نظارت بر کیفیت آرد ورودی به تویسرکان بیشتر شود.

به گزارش رودآور «مهراد موسوی» در حاشیه شورای آرد و نان تویسرکان، گفت: با توجه به اینکه مشاهده شده میزان سهمیه آرد در مناطق مختلف تویسرکان هر ماه شامل تغییراتی می شود، ضروری است که نظارت جامعی بر توزیع سهمیه آرد صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با بیان اینکه سهمیه آرد شهرستان تویسرکان 664 تن است و می طلب که برنامه های هدفمند و ثابتی برای توزیع سهمیه هر نانوانی تدوین شود.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه نظارت بر کیفیت آرد ورودی به تویسرکان بیشتر شود، افزود: باید دقت شود مه میزان سهمیه آرد برای هر احد نانوایی به طور قطع با هماهنگی قانونی و رسمی با دستکاه های مرتبط امکان پذیر است.

« رضا سلیمانی» مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان نیز در این رابطه گفت: از 664 تن سهمیه آرد تویسرکان، 50 تن مربوط به خانه پزی ها،110 تن مربوط به بخش قلقلرود، 277 تن مربوط به شهر تویسرکان و 227 تن مربوط به بخش مرکزی است.

وی در رابطه با وضعیت بازرسی های صورت گرفته در سال جاری در این شهرستان عنوان کرد: تاکنون بیش از شش هزار و 385 مورد بازرسی از اصناف مختلف فعال در شهرستان انجام شده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان تصریح کرد: با توجه به این بازرسی ها 749 فرم تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

سلیمانی عنوان کرد: با توجه به 154 مورد بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون از نانوایی های تویسرکان، 49 تخلف اداره تعزیرات حکومتی گزارش داده شد.

به گزارش رودآور، از 139 نانوای در سطح شهرستان تویسرکان 23 نانوایی نان سنگک، 106 نانوایی نان لواش وبقیه بربری می پزند که در ابتدای امسال 23 نانوایی سنگی آزاد پز شدند اما با توجه به پیگیری نماینده تویسرکان و  فرماندار و نیز دستورات بعدی چهار نانوایی از آزاد پز بودن خارج شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان