آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 23:45   |   کد مطلب: 18942
تیم ملی والیبال «ب» ایران با پیروزی مقابل چین تایپه به‌عنوان سرگروه به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال «ب» ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل چین تایپه به‌عنوان سرگروه به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.
بازی سوم تیم ملی والیبال «ب» ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باز هم بدون نواخته شدن سرود ملی دو کشور و البته با حضور محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون آغاز شد.
بازیکنان ایران از همان ابتدای ست نخست نشان دادند که برای سرگروه شدن و شکست تمام حریفان خود انگیزه زیادی دارند. آنها با زدن سرویس‌های هدفدار، حملات مؤثر و دفاع روی تور کم‌نقص، تمام راه‌های نفوذ تیم چین تایپه را بستند و اجازه ندادند که این تیم بیشتر از 16 امتیاز بگیرد. ست نخست با نتیجه 25 بر 16 به پایان رسید. از نکات قابل ذکر در این ست، قطع برق اسکوربورد برای دقایقی بود.
ست دوم با 2 امتیاز متوالی بازیکنان چین تایپه شروع شد. ثبت امتیاز 6 بر 3 به‌سود حریف شرقی، پیمان اکبری را مجبور به استفاده از نخستین وقت استراحت خود کرد، با این حال نخستین وقت استراحت فنی در امتیاز 8 بر 6 به‌سود چین تایپه اتفاق افتاد. چند سرویس هدفدار، دریافت نه‌چندان خوب از بازیکنان حریف و حملات بدون بازگشت از سوی تیم ایران، دومین وقت استراحت فنی را در امتیاز 16 بر 13 به‌سود تیم ملی «ب» ایران رقم زد. توپ‌گیری‌های داخل میدان بازیکنان ایران و حملات قدرتمند آنها در ست دوم هم اجازه کسب امتیاز بیشتری را به بازیکنان چین تایپه نداد و این ست هم با نتیجه 25 بر 16 به‌سود تیم ملی «ب» ایران تمام شد.
بازی با چین تایپه، آسانتر از چیزی شد که کارد فنی تیم ایران پیش از شروع مسابقات پیش‌بینی می‌کردند. بازی کم‌اشتباه بازیکنان ایران باعث شد تا بازیکنان ذخیره ایران هم با لبخند از کنار زمین این دیدار را تماشا کنند. نتیجه این ست هم 25 بر 19 به‌سود ایران تمام شد تا شاگردان اکبری بدون حتی یک ست باخته راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.
تیم ملی «ب» ایران با کسب این نتیجه با 3 پیروزی متوالی 3 بر صفر به‌عنوان تیم نخست گروه A، فردا به مصاف تیم ملی تایلند و عصر سه‌شنبه به دیدار تیم ملی کره جنوبی می‌رود.
در بازی‌های دیگر گروه نیز عصر فردا، دوشنبه، قطر با ژاپن و چین با استرالیا روبه‌رو می‌شوند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان