آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 23:54   |   کد مطلب: 18944
فرماندار تویسرکان از کاهش بیش از 75 درصدی فوتی های تصادفات درون شهری در چهار ماهه نخست امسال نسبت با سال گذشته خبر داد.

به گزارش رودآور، «مهرداد موسوی» در حاشیه شورای ترافیک شهرستان تویسرکان، گفت: وضعیت ترافیکی شهرستان تویسرکان به نسبت مطلوب است.

وی با گلایه از عملکرد شرکت بیمه ایران در تویسرکان، اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و افزایش تردد عمومی توسط خودورهای مسافران، ضروری است که کارشناسان این شرکت در شهرستان حصور مستمر داشته باشند.

کاهش بیش از 75 درصدی فوتی های تصادفات درون شهری

فرماندار تویسرکان همچنین از بیش از 75 درصدی تلفات حوادث رانندگی درون شهری این شهرستان خبر داد و افزود: در سال گذشته و در چهار ماهه نخست آن سه مورد تصادف منجر به مرگ در تویسرکان رخ داد، در حالی که در سال جاری در مدت مشابه فوتی های تصادف درون شهری به یک نفر کاهش یافت.

موسوی با تأکید بر نصب علائم هشدار دهنده و رنگ آمیزی خطوط جاده ای برخی محورها برای جلوگیری از تصادافات برون شهری، عنوان کرد: ایمن سازی نقاط درون شهری و برون شهری و اصلاح نقاط حادثه خیز در دستور کار دستگاه های مرتبزط قرار گیرد تا به هیچ عنوان شاهد تصادفات نباشیم.

وی تصریح کرد: در این میان اصلاح پیچ ها و نقاط حادثه خیز به ویژه در محروهای روستایی بیشتر مورد تأکید است.

فرماندار تویسرکان همچنین خواستار ساماندهی هرچه سریعتر آژانس ها و مسافربری های شخصی شد و افزود: به به نحوی برنامه ریزی شود تا از پارک طولانی مدت ماشین های سنگین از جمله ماشین های حمله زباله و توزیع آرد جلوگیری شود.

موسوی یادآور شد: توجه به این نکته نه تنها سبب روان سازی ترافیک درون شهری به ویژه در خیابان های اصلی می شود بلکه رضایتمندی مردم را نیز فراهم می سازد.

وی خواستار اصلاح نقاط حادثه خیز در محور گنجنامه که در فصل تابستان از تردد بیشتری برخوردار است.

خیابانی به نام دکتر صادق آیینه وند

فرماندار تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه مطباق تحقیقات صورت گرفته، تصیم بر آن است تا خیابان حافظ غربی این شهرستان به نام مرحوم دکتر صادق آیینه وند چهره ماندگار کشور و تویسرکان تغییر نام دهد.

موسوی در ادامه از مسئولان ذی ربط خواست تا چاره ای برای رفت و آمد روستائیان و مردمی که در مسیر جوکار ـ تویسرکان از جمله سه راهه خیرآباد نیاز به ایاب و ذهاب دارند، اندیشده شود تا در زمان های مشخص مردمان این مناطق بتوانند از حمل و نقل برون شهری و روستایی بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان