آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 9:51   |   کد مطلب: 19077
فرماندار تویسرکان گفت: اخبار و انتقادهای سازنده، ضعف های حوزه های کاری را مشخص می کند و از این رو برای رفع مشکلات، پذیرای انتقادهای سازنده هستیم.

به گزارش رودآور، «مهرداد موسوی» در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان، گفت: بی تردید فعالیت های گسترده و نکته سنج خبرنگاران در حوزه های گوناگون از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشکلات جامعه مؤثر است.

وی اظهار کرد: گام های خبرنگاران در انتقال این مشکل ها به مسئولان برای تسهیل خدمت رسانی به آنان گامی اصلی است و خبرنگاران می توانند با بهره بردن از این ویژگی زمینه خدمت رساندن به مردم را گسترش و ارتقاء بخشند.

فرماندار تویسرکان افزود: به همان اندازه که خبرهای انتقادی و تحلیلی مجموعه مدیریتی را برای خدمت رسانی به مردم یاری می رساند که خبرهای امید بخش و مثبت، چرا که تا انتقادی نباشد مشکلی نیز شناخته نمی شود.

موسوی تصریح کرد: باید دقت داشت که خبرنگاران به دنبال نقدهای سازنده برای پیشرفت اهداف و برنامه های نظام باشند و از سیاه نمایی و طرح خبرهای انتقادی تخریب کننده پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: خبرهای انتقادی تخریب کننده فضای جامعه را مسموم می کند و بنابراین خبرنگاران می توانند با قلم خود و با انتقاد سازنده برای یاری رساندن به مسئولان و تنویر افکار عمومی به نحو شایسته ای بهره مند شوند.

فرماندار تویسرکان ابراز کرد: مسئولان و مدیران ما باید فعالان حوزه خبر و خبررسانی را جزء مهمی از فعال جامعه بدانند و آنان را در کنار و همراه خود ببیند و با دوری از موضع گیری با یکدیگر برای اعتلای نظامی اسلامی و حل مشکلات مردم تعامل داشته باشند.

موسوی همچنین نقش سایت خبری رودآور در اطلاع رسانی به مردم را خوب دانست و گفت: نقش رودآور در اطلاع رسانی به جامعه نقشی مؤثر و سازنده است.

در این نشست از خبرنگاران فعال تویسرکانی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان