آخرین اخبار

19. مرداد 1394 - 10:06   |   کد مطلب: 19081
استاندار همدان گفت: در حالی که در دور روز اخیر هجمه های اصفهانی ها در تغییر نظر وزیر ارشاد برای تغییر میزبانی جشنواره فیلم نوجوان بیشتر شده است، انتظار می رود مفتح با وزیر در میان بگذارد تا اصفهانی ها دوباره رأی جنتی را نزنند چرا که وی تحت فشار است.

به گزارش خبرنگار رودآور، «محمدناصر نیکبخت» در شورای اداری شهرستان تویسرکان گفت: اگر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی صلاح دید تماسی با آقای جنتی وزیر ارشاد بگیرند و در رابطه با جشنواره و میزبانی همدانی ها تأکید کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه ها اعلام کرده اند که جشنواره نصف شده است، اظهار کرد: این گونه که رسانه ها بیان کرده اند نیست بلکه امسال قرار نیست جشنواره فیلم کودک برگزار شود و تنها جشنواره فیلم نوجوان برگزار می شود.

استاندار همدان افزود: با پیگیری های صورت گرفته وزیر ارشاد و معاونش پذیرفتند تا جشنواره فیلم نوجوان در همدان برگزار شود، اما فشار سنگینی از استان رقیب ما ـ اصفهان ـ در دو روز گذشته بر روی تصمیم گیری وزیر ارشاد وارد می شود و هجمه خیلی زیاد شده است.

نیکبخت افزود: من پیگیری هایی انجام داده ام و از مفتح هم خواهش تماسی با جنتی داشته باشند و دلشان را گرم کنند که هیئت دولت زمانی که به استان سفر می کنند و مردم می خواهند از شما قدردانی کنند این موضوع را نیز در نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: مفتح با وزیر در میان بگذارد تا اصفهانی ها دوباره رأی جنتی را نزنند چرا که وی تحت فشار است در حالی که مردم همدان بر برگزاری این جشنواره در استان تأکید دارند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان