آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 22:01   |   کد مطلب: 19109
معاون اول قوه قضائیه گفت: با توجه به حساسیت دستگاه قضایی باید جلوی سفرهای غیر اداری گرفته شود؛ چرا که امنیت نظام را به خطر می‌اندازد.

به گزارش رودآور به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مجتمع رفاهی میلاد مشهد  اظهار کرد: خداوند را شاکریم که زیر سایه ولایت فقیه و ولی امر مسلمین جهان زندگی می‌کنیم و از خداوند توفیق خدمت‌گذاری می‌طلبم که در این‌ جلسات و نشست‌ها مسائلی مطرح شود که برای جامعه موثر باشد.

وی با اشاره به جایگاه دستگاه قضایی کشور و نقش آن در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: امروز همه ما باید قدر خدمت در نظام اسلامی را بدانیم و کار همه کارگزاران نظام عبادت محسوب می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید پیوسته در حال خدمت و عبادت باشید.
حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه با تاکید بر روند اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک و تاثیر اقداماتش بر سایر دستگاه‌ها افزود: سرعت بخشی در کارهای ثبت اسناد و املاک باید همراه با دقت باشد و این دقت در کار نقش به سزایی در کاهش پرونده‌های قضایی و سهولت کار دستگاه‌های دیگر دارد.
معاون اول قوه قضائیه در ادامه با بیان این مطلب که اثر کار شما در ثبت چقدر اهمیت دارد اذعان کرد: دقت مسئولین در ثبت اسناد در جلوگیری از مفاسد بسیار زیاد است و همانطور که همه می‌دانیم همه آحاد مردم به نحوی از خدمات سازمان ثبت و نتیجه کار آن بهره‌مند می‌شوند.
سخنگوی دستگاه قضا اظهار کرد: اگر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کارها سریع، صحیح و قوی ارائه شود می‌تواند جلوی منازعات و اختلافات در جامعه را بگیرد و نتیجه کار شما در سازمان ثبت اسناد و املاک زودگذر نیست و بعد از ۵۰ سال نیز اثر اقدام وجود دارد.
وی تاکید کرد: بزرگترین آیه در قرآن در موضوع نوشتن و کتابت است که در این راستا دو بار مسئله عدالت مطرح شده یعنی کاتب باید به عدالت ثبت دقت کند.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه فعالیت این دوره از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به دوره‌های‌گذشته تغییراتی داشته است؛ علی رغم کم و کاستی‌ها عملکرد مناسبی داشته است. وی افزود: هم اکنون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با همدلی و هماهنگی با سایرمجموعه‌های قوه قضاییه در جهت اعتلای سایر بخش‌ها تلاش می‌کند اما این سازمان هنوز تا نقطه مطلوب فاصله دارد.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان