آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 0:58   |   کد مطلب: 19151
مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور:
۲۸۰ ورزشکار دختر در المپیاد ورزشی سما به رقابت می‌پردازند
مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در حوزه ورزش اثرات مثبتی در ارتقای سطح اجتماعی جامعه دارد، گفت:۲۸۰ ورزشکار دختر در المپیاد ورزشی سما به میزبانی همدان به رقابت می‌پردازند.

 به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، جمشید وزیری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاهی گامی در راستای بالندگی جوانان ایرانی است.

وی با اشاره به برگزاری مستمر مسابقات دانش آموزی و دانشجویی مراکز آموزشی سما افزود: ورزش فرصتی مناسب برای حفظ  منافع ملی در بین جوانان است.

 وی تصریح کرد:مسئولان در سازمان سما توانسته اند در یک فرآیند علمی تعریف شده مدرسه‌های تخصصی ورزش را در فصل تابستان ایجاد کنند.

 مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور اظهار داشت: همه تلاش ما این است تا فرزندانی خوب در مراکز آموزشی تربیت کنیم تا به عنوان سرمایه‌های ملی تحویل جامعه دهیم.

 وزیری افزود: مدارس تخصصی موجب می‌شود قهرمانان رشته‌های مختلف پس از خروج از مراکز آموزشی در تیم های حرفه ای وابسته به دانشگاه آزاد در سطح بالا حضور یابند.

 وی هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی دانش آموزی و دانشجویی سما را ایجاد شور و نشاط در بین قشر جوان و نوجوان و سلامت جسمی و روانی آنها دانست.

 مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور گفت: در این دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور280 ورزشکار در قالب 28 تیم در رشته های مختلف با هم رقابت می‌کنند.

 وزیری افزود: به طور حتم امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان  در بالا رفتن کیفیت مسابقات در رشته های مختلف تاثیر گذار است.

 به گزارش تسنیم، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور از امروز به مدت چهار روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود.

 انتهای پیام/  

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان