آخرین اخبار

29. مرداد 1394 - 2:39   |   کد مطلب: 19172
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: به شاگردانم تاکید کرده ام که نباید فرصت های گلزنی را از دست بدهیم و افسوس این موقعیت های طلایی را بخورند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، داوود مهابادی روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازی هفته نخست مقابل شهرداری اردبیل هفت موقعیت گلزنی داشتیم که از دست رفت و این مساله باعث شد تا پیروزی در مسابقه را با تساوی به پایان برسانیم.

وی بیان کرد: معتقدم در این بازی در دو صحنه اشتباه داوری رخ داد به خصوص در صحنه ای که نیما پرتوی بازیکن ما در اوایل نیمه نخست پس از عبور از دروازه بان و به هنگام ضربه زدن به توپ با دست بازیکن حریف برخورد کرد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
وی افزود: این صحنه پس از بازبینی فیلم قابل رویت است و می توانست پنالتی بگیرد.
مهابادی درباره شرایط بدنی بازیکنانش در بازی مقابل شهرداری اردبیل گفت: تیم ما پس از چند روز استراحت، تمرینات پرفشاری را قبل از بازی با شهرداری انجام داد که در روند بازی آنها بویژه در نیمه دوم تاثیرگذار بود اما در تمرینات این هفته این مساله برطرف شد.
سرمربی پاس همدان درباره نبود مسعود همامی سنگربان جدید پاس در بازی مقابل شهرداری اردبیل گفت: همامی به تازگی به تیم ما ملحق شده و برای بازگشت به میادین نیاز به زمان و آمادگی بهتر دارد.
وی خاطرنشان کرد: پیمان نامور را به دلیل محرومیت در دو بازی ابتدایی لیگ در اختیار نداریم ضمن اینکه چند بازیکن جدید ما نیز از این هفته به شرایط آرمانی می رسند.
وی بیان داشت: دغدغه ای بابت برخورداری از بازیکن در پستهای مختلف ندارم و با گذشت چند هفته ابتدایی در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت.
تیم پاس هم اکنون با یک تساوی از یک بازی در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان