آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 5:54   |   کد مطلب: 19226
رییس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سرقت به عنف تحت پوشش مامور در سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا زارعی گفت: چندی پیش ماموران پلیس آگاهی در جریان یک فقره سرقت از شرکت دارو پخش همدان قرار گرفتند که در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی همدان این باند سرقت تحت پوشش مامور شناسایی و در نهایت سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
وی افزود: در پی دستگیری این افراد و اعتراف آنان به سرقت با همدستی افرادی دیگر، تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای باند که به خارج از استان همدان و محل های نامعلوم متواری شده بودند در دستور کار پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه این پلیس با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و فنی با همکاری اداره اطلاعات جنایی متهمان متواری را به صورت مستمر تحت نظر داشتند.
رییس پلیس آگاهی همدان افزود: پس از محرز شدن حضور متهمان در همدان، ماموران در یک عملیات منسجم سه نفر دیگر از سارقان حرفه ای را که هر سه آنها دارای سوابق کیفری بودند دستگیر کردند.
سرهنگ زارعی توضیح داد: اعضای این باند مقدار قابل توجهی دارو به ارزش شش میلیارد ریال از شرکت دارو پخش همدان سرقت کرده بودند.
وی گفت: متهمان ابتد منکر هرگونه سرقتی شدند اما با ارائه مدارک و مستندات و با استفاده از بازجویی های فنی به عمل آمده به ناچار لب به اعتراف گشودند.
وی اضافه کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات و تایید محل سرقت به دادسرا معرفی شدند و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان