آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 23:33   |   کد مطلب: 19243
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، خواستار امهال تسهیلات کشاورزی و کشاورزان و نیز بهره مندی باغداران از اعتبارات ماده 10 و 12 حوادث غیرترقبه در راستای جبران خسارت سرمازدگی کشاورزان تویسرکانی شد.

به گزارش رودآور، «محمدمهدی مفتح» بعداظهر امروز در مسجد اعظم تویسرکان در مراسمی که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، گفت: امید و انتظار می رود سفر هیئت دولت به استان، سفری با برکت برای توسعه استان و به ویژه برای مردم تویسرکان باشد.

وی بالا بودن نرخ بیکاری را از مشکلات عمده تویسرکانی ها عنوان و اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال نیاز به گسترش اقدامات و برنامه های تولیدی و جذب سرمایه گذار است و برای توسعه کارخانه ها نیز نیاز به مهیا ساختن زیرساخت های لازم از جمله ایجاد راه های ارتباطی مناسب به تویسرکان است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه در این راستا یعنی در زمینه توسعه راهی شهرستان اقدامات مؤثری صورت گرفته است و در دستور کار قرار گرفتن چهار خطه کردن محورهای جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور از این اقدامات است.

مفتح تصریح کرد: با اصلاح محورهای ارتباطی به تویسرکان بی شک قدم اول جذب سرمایه گذار برداشته شده است و به دنبال آن می توان با دعوت از سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع تولیدی و به تبع ایجاد اشتغال بهره مند شد.

وی همچنین به سرمازدگی بیش از 90 درصدی محصولات باغی در پنجم اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد کرد و گفت: از آنجا درآمد اغلب مردم تویسرکان با کشاورزی وباغداری گره خورده است، این سرمازدگی خسارات بسیاری به مردم وارد کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به حضور دو معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس ستاد بحران کشور در تویسرکان برای بررسی مشکل سرمازدگی و پیگیری های لازم برای جبران آن اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده به دنبال امهال تسهیلات کشاورزی در تویسرکان هستیم.

مفتح تصریح کرد: در این راستا پیگیری های نیز صورت گرفته تا وام های کشاورزان نیز امهال شود، چرا که برخی کشاورزان وام هایی به طور مثال برای تعمیرات مسکن، خرج و مخارج زندگی و تأمین هزینه های دانشگاه و یا جهیزه فرزندان خود گرفته اند و اکنون با توجه به سرمازدگی توان بازپرداخت آن را ندارند.

وی افزود: همچنین درخواست ها و پیگیری هایی نیز در راستای تأمین و جبران خسارت وارد به کشاورزان از طریق اعتبارات ماده 10 و 12 حوادث غیرمترقبه صورت گرفته است.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان