آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 19272
قهرمانان مسابقات پرش با اسب جام شیخ الرییس بوعلی سینا همدان روز پنجشنبه با برگزاری یکدوره مسابقات در مجموعه سوارکاری ابن سینا همدان شناخته شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رییس هیات سوارکاری استان همدان در این باره گفت: این رقابت با حضور 30 سوارکار از باشگاه های ابن سینا ، اکباتان ، صدرا و آذرخش در رده های اسب مبتدی ، سوار مبتدی ، رده E ، نونهالان و نوجوانان ، اسبهای زایچه ایران برگزار شد.

سید وحید برقعی روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: سوارکاران شرکت کننده در این رقابتها براساس رده اسب و سوار مبتدی و رده E اسب ها و سوارکاران برا اساس قوانین ملی رده بندی شدند.
وی اضافه کرد: در رده سنی نونهالان و نوجوانان امیر صدرا بختیاری با اسب سزار از باشگاه سوارکاری صدرا در جایگاه نخست قرار گرفت، فرزاد سهیل قاسمی با اسب متیو از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان دوم شد و محمد مهدی شعبانی با اسب کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان بر سکوی سوم ایستاد.
برقعی بیان کرد: در رده اسب های زایچه ایران مهرداد سهیل قاسمی با اسب تکش موفق به کسب مقام اول شد اما سایر سوارکاران موفق به پیمودن مسیر تا انتها نشدند.
در پایان این رقابتها به سوارکاران برتر جوایز ارزنده اعطا شد.
از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 30 رقابت سوارکاری از سوی هیات سوارکاری استان همدان برگزار شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان