آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 7:58   |   کد مطلب: 19296
رئیس حوزه هنری همدان گفت: فیلم «محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی همزمان با آغاز اکران در سراسر کشور، از روز پنجشنبه در سینماهای استان همدان به روی پرده رفته است.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، محمدباقر حسینی‌سیر درباره اکران فیلم محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: از زمان اختراع صنعت سینما تاکنون، 200 فیلم با موضوع زندگی حضرت عیسی(ع)، 120 فیلم با موضوع حضرت موسی(ع) و 80 فیلم درباره دیگر پیامبران ساخته شده است، اما در این میان سهم پیامبر مهربانی‌ها، حضرت محمد مصطفی(ص) فقط یک فیلم شاخص و آن هم «محمد رسول‌الله» است.

رئیس حوزه هنری همدان افزود: این فیلم از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد.

وی تاکید کرد: در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 12 سالگی ایشان از جمله صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم، دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه و نخستین سفر رسول‌الله به شام و رسیدن به صومعه بحیرا است.

حسینی سیر اظهار داشت: علاوه بر سینما قدس همدان و بهمن ملایر سینما آزادی تویسرکان نیز این فیلم را اکران می‌کند.

وی به نحوه تهیه بلیط این فیلم پرمخاطب اشاره و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این فیلم را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری تهیه کنند.

رئیس حوزه هنری همدان درباره حضور عوامل اجرایی فیلم در استان همدان گفت: تا این لحظه درباره این مسئله صحبتی نشده است و به محض موافقت اصحاب رسانه را مطلع می‌کنیم.

وی درباره مبلغ بلیت نیز گفت: بهای بلیت این فیلم نسبت به سایر فیلم‌های سینما هزار تومان بیشتر است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان