آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 10:52   |   کد مطلب: 19305
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان گفت: فردا نهم شهریور افتتاحیه بيست و هفتمين جشنواره تئاتر استان همدان در تویسرکان برگزار می شود.

«مهدی حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به میزبانی تویسرکان برای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان اشاره کرد و گفت: جشنواره تئاتر امسال از نهم تا دوازدهم شهرویر ماه جاری در سالن فردوسی تویسرکان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در روز اول جشنواره ساعت 9 و 30 دقیقه صبح "نمایش بلوغ بشر در آشپزخانه تقدير" به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبي از تویسرکان به روی صحنه می رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان افزود: همچنین در این روز ساعت 16 بعدازظهر نمایش "گفت و گو با باد" به نویسندگی اصغر خليلي و کارگردانی فروزان حسيني از ملایر و ساعت 19 عصر نمایش "خنجره ها" به نویسندگی مهدي پوررضائيان و کارگردانی حميد محبي از كبودرآهنگ به روی سن می روند.

حاجی زین العابدینی با اشاره به اجرای نمایش "پدرانه" به نویسندگی آرش عباسي  و کارگردانی فرهاد لباسي از همدان در روز سه شنبه دهم شهریور ماه، عنوان کرد: در این روز همچنین نمایش "پروین" به نویسندگی اتابك مهراد و کارگردانی اتابك مهراد و مسعود رضي از شهرستان نهاوند در ساعت 16 و نمایش "حسب حالي ننوشتيم" به نویسندگی فرهاد ارشاد و فواد ابراهيميان و کاردگردانی فواد ابراهيميان در ساعت 19 برای علاقمندان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه هفته جاری نیز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح نمایش "نده آ"  به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمي از ملایر و ساعت 16 نمایش "اين جا وضعيت غير طبيعيه" به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدي كلهري از همدان در سالن فردوسی تویسرکان اجرا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان یادآور شد: اختتامیه این جشنواره پنجشنبه هفته جاری ساعت 10 صبح در سالن فردوسی تویسرکان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان